Lillegull og spiren Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 hei:) jeg har skrevet inn her før,for jeg har slitt lenge med mye utflod og vond lukt. jeg skulle vært hos gyn for lenge siden,men har bare utsatt det. det har også kommet vondt lukt under samleie,noe som ikke er veldig koselig. jeg har lenge vist at noe galt må det være,for det skal jo ikke lukte sånn av utflod,og jeg er veldig renslig av meg. så jeg bestilte tilme til gyn,og sa at jeg ville ha en undersøkelse. han sa at alt så veldig bra ut og at jeg hadde masse små egg som lå der:)he.he han kunne se at jeg hadde litt mere utflod en vanlig,men at det ikke var noe galt med det. han tok endel prøver og sendte dem inn.og i dag fikk jeg brev i posten. der stod det at jeg hadde en soppinfeksjon og at det var helt ufarlig.men jeg fikk en tablett som heter diflucan som jeg skulle ta en gang. så nå håper jeg at jeg blir bedre og at jeg snart blir gravid,har hørt at de små trolla kan dø fortere om det ikke er helt som det skal,så dette blir spennende. jeg har ikke hatt noe kløe eller svie. så om noen her inne har det problemet,så ta kontakt med gyn. stoor klem til alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå