Gå til innhold

noen som har tatt diflucan mot soppinfeksjon og blitt bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har tatt difluctan mot soppinfeksjon og blitt bra?

jeg fikk det av gyn i dag,og håper at jeg blir bedre.har slitt endel med utflod,og det viste seg at jeg hadde en soppinfeksjon.

jeg håper også at jeg blir fortere gravid nå som jeg får tatt denne tabletten,så kansje de små trolla lever lengere der oppe..he.he.

noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diflucan er jo en bra soppmedisin...

Krysser fingrene for at du blir fort bra og at spiren sitter som et skudd neste gang :)

God Påske!!!

Skrevet

ja håper den virker og at jeg blir bedre.men hvor lang tid må jeg regne med at jeg blir bedre og kan merke forskjellen da?tok e tablett i efta,skulle bare ta en.

god påske til deg også vennen

Skrevet

Tror disse soppmidlene skal virke forholdsvis kjapt. Forhåpentligvis kanskje merke forskjell etter noen dager. Det er vel sikkert ikke så veldig lang kur du skal ta? Det er vanlig med bare 1 tbl daglig av den ja...

Skrevet

ja skal bare ta 1.tablett i dag og ikke mere,synes det virk alite,men det er vell det som skal til:)he.he

Skrevet

Jepp, det er vanlig dosering på Diflucan. Har jo en del pasienter som får det, men de får det jo pga andre soppinfeksjoner :)

Skrevet

¤Baas¤9pp¤kom frem lille spire

Diflucan er vel den medisinen mot dopp som etter min erfaring fungerer best, men husk at partner også bør ta den. Ellers kan du rekne med å få sopp igjen.

Lykke til

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg har en soppinfeksjon når jeg var hos legen. Den Diflucan som dere snakker om, er den reseptbelagt eller?

Skrevet

Diflucan er reseptbelagt ja, og beregnet på de med vanskelig soppinfeksjon uten effekt av vanlige reseptfrie soppmidler som Canesten, Pevaryl etc. Vanlig dosering ved soppinfeksjon i underlivet er 1 tablett som engangsdose.Så gynekologen visste nok hva h*n gjorde. :)

Skrevet

ja, siden han ikke skrev ut noen resept til meg så holder det vel med en "beskjeden", reseptfri da. Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...