Elastica Skrevet 4. april 2007 #1 Del Skrevet 4. april 2007 Vil ønske dere en RIKTIG GOD PÅSKE !!! Håper dere produserer noen skikkelig flotte , fruktbare små påske-egg eller evt påske-spirer. Nå femover så begynner jo alt å spire og gro -så da må jo vi det også hehe.. Er innom av og til og heier på dere flotte damer og håper dere snart lykkes det fortjener dere virkelig!! Selv måtte jeg utsette prøvingen da opr. ble utsatt , men håper jeg blir prøver i beg. av mai :-) (håper ikke det går 3 år som sist da...) Ellers vil jeg bare opplyse om at jeg leste en amrikansk forskningsrapp. som viser at kvinner som tar jerntilskudd har mye større sjanse for å bli gravid. En må selvfølgelig sjekke hos lege og ikke ta for mye, men det viser seg at kvinner som har litt lav blodprosent kan ha vanskelig for å bli gravid... Håper dette kan være til nytte for noen.. Stooooooooooooooooor PÅSKEKLEM XXX Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8866476-hei-dere-flotte-modne-damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå