hundemamma ♥ Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Min meget forståelsesfulle og kjære samboer har gått med på å kjøpe en annen vogn til vesla (og hormonbomba, meg) Hormonelle lille meg har nemlig bestemt meg for at jeg heller vil ha en bugaboo og han sier det er greit om vi får solgt TFK Joggster Twisten vi nettopp kjøpte. Det jeg lurer på er om noen vet hvor jeg kan få tak i bugaboo på nettet fra utlandet og evt hvor lang tid det vil ta... Vesla kommer 23 juni sier hun... Mener å huske at noen pratet om en engelsk nettside her for litt siden.
filijokus *fødeklar* Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg har nettopp bestilt Bugaboo fra babytrader.eu. Den skulle visstnok bli sendt i posten mandagen som var nå, så forventer å få den over påske. Da tok det isåfall omtrent 2 uker fra vi bestilte. Den koster oss 5500 inkl.vinterhjul som vi bestilte i tillegg. Forventer litt toll,da.. Men uansett billigere enn i butikken. De er raske til å besvare mail også, om man har noen spørsmål. Venter i spenning. Kan si deg hvordan det gikk når vognen er i hus. Vi får bebi rundt 28.juni og synes det er digg å ha vogna nå...så kan jeg drømme meg bort så lenge..
hundemamma ♥ Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Tusen takk filijokus Skal sjekke det ut med en gang. Jeg har nemlig blitt veldig forelsket i den i rosa og grå. Vi kjøpte vogn ganske tidlig og var fornøyde med valget....til nå... Samboeren min vil fremdeles heller beholde den vi har men plutselig fikk jeg mere lyst på en bugaboo..... Min kjære mener at TFK'n helt sikkert er bedre av kvalitet hva bremser og alt teknisk angår men jeg har jo ikke akkurat tenkt meg i skogen med den. Skal jo bare være i byen Så nå må jeg bare bli kvitt TFK'n min. Hører gjerne fra deg når du har hentet vognen din.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Ville bare si at det er en stor fordel med bugaboo at du kan ha barnet vendt mot deg. TFK er en super vogn, lang og romslig så den holder lenge (sikkert mye lenger enn bugaboo`en gjør, så det optimale må vel være å ha begge to), men for meg var det et savn at den ikke kan vendes. Jenten min måtte over i sportsvognen før hun var gammel nok til at det var greit å ha henne vendt fra meg... Så vi kjøpte en brukt Teutonia mistral til å ha i den perioden fra hun begynte med sportsvogn fram til jeg syntes det er ok å la henne sitte forovervendt. Så kanskje min erfaring hjelper deg til å bli tryggere på at du tar riktig valg ved å bytte vogn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå