Gå til innhold

pollenallergi!!!??????hva gjør dere???uff!!!!(samme som 3trimester)

Anbefalte innlegg

prøver meg her oxo..er så plaget om dagen med tett hodet og ører!!

blir snart sprø!har vært hos legen idag og fått livositin nesespray og noe andre medisiner,ikke hjulpet noe enda!!har fått allergi i voksen alder og har lite erfaring m det..

Hva bruker dere andre med d samme???

setter stor pris på tilbakemeldinger!!har termin om 9 dager og har lite lyst til å gå i fødsel med dette tette hodet her!!

sukk..

Fortsetter under...

Uff, jeg føler virkelig med deg!

Er ganske plaget av allergi selv, men utrolig nok ikke så ille hittil i år.

Jeg har rett og slett blitt anbefalt å holde meg unna alle medisiner under svangerskapet, og også når man ammer.

Alternativet var å slutte å amme sa min lege. Jeg må se ann hvor ille det blir, vet bare at jeg blir skikkelig dårlig hvis det er mye pollen og jeg ikke tar medisin.

Kanskje du kan sjekke på felleskatalogen.no tror det skal stå litt om det...

Lykke til :)

Finnes en rekke eldre medisiner, som har vært på markedet i flere tiår, og derfor sjekket opp og ned og i mente i forhold til graviditet og amming. Disse er trygge å bruke, men hjelper ikke like godt som de nye medisinene.....problemet er..grunnen til at de ikke lenger er i bruk er bivirkningen at man blir trøtt av dem. Jeg bruker en type nå istedet for sovemedisin. Hadde en annen type forrige sommer jeg ammet, men tok de bare når ting ble virkelig ille....for man er jo trøtt nok som det er med baby-nattevåk, og av ammingen...Finnes ikke noen fullgod løsning så vidt jeg vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...