Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 kan man legge ryggen helt ned på denne? sitter fotbrettet helt fast eller kan den taes op når mini sover? hvilen fordeler har denne vognen?bakdeler? sikler litt på denne vognen, men har bare sett den på avstand + nett og da litt vanskelig å finne ut detaljer..
LegallyBlond Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Ryggen kan ikke legges helt ned, men har en veldig god ligge/hvilestillling alikevel. Fotbrettet sitter dessverre helt fast...La en pute under beina når han sov hjemme. Ute hadde jeg stellevsken under eller han sov med beina "ned". Plaget meg mer enn det plaget ham, han sov godt uansett =) Ulemper: At fotbrettet ikke kan reguleres, litt åpen kalesje (dette er egentlig ikke noe stort problem) og at den kun er forovervendt Fordeler: Utrolig lett i bruk, lett å slå sammen og opp. Vogna er lett og helt fantastisk god å trille. HAr ennå ikke trillet en vogn som jeg liker like godt. Sittekomforten er veldig bra for barnet (er min erfaring iallefall), og jeg synes reguleringen av ryggen er veldig god. Reguleres med stropper så du kan ha akkurat den hellingen du ønsker i ryggen. Stor handlekurv. Synes den er stabil i forhold til en del andre trehjulinger jeg har prøvd å trille. Alt i alt den beste vognen jeg har hatt!!
Gjest Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 hei, jeg har selv leenge skulet på oth`n pga at jeg ville ha lettere vogn med svinghjul, har aldrig sett den eller prøvd den, men bestemte meg for og kjøpe en brukt, hentet vognen igår, og må si jeg er helt super duper fornøyd, herlig trillekomfort og utrolig lett. både søsken brett og søsken sykkel passer på vogna, det er ikke full liggestilling, men en veldig behaglig stress less stilling, ser god ut og ligge i og poden på 13 mnd sitter og ligger fint i den det eneste negative jeg kan si nå om den er at den kan bli litt baktung når du har tung stelleveske på i ligge stilling, da kan den lett vippe, jeg vil anbefalle denne vogna på det sterkeste, og jeg har selv vært igjennom noen vogner, mistral,quinny comfort,simo..men denne er desidert den beste og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den usett..den er helt nydlig,og lett og slå sammen lykke til med vognvalg.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Beste vognen jeg har trillet og det var det som avgjorde kjøpet her i huset! Så jeg kommer nok til å kjøpe bag på den hvis vi får et barn til. God støtdemping, god kvalitet på det svingbare hjulet (mange som plages med feks Quinny-hjulet), god plass til å legge fra seg ting under vogna, lett å slå sammen, lett i vekt (10kg). Minus er at den blir lang når den legges sammen, ikke vendbar sittestilling (ikke noe problem for oss). Vogna er relativt åpen men med stormtrekket på så blir den lun allikevel. Skal du kjøpe OTH så anbefaler jeg å kjøpe med UV-soltrekket som hører til. Kalesjen går ikke så mye ned foran slik at sola kommer lett inn til barnet. Soltrekket er laget sånn at det dekker for sola lenger ned og dermed unngår man at sola irriterer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå