Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hvor lenge tar det omtrent mellom første mens etter p-pilleslutt til neste mens? (Skal altså slutte på pillen). Kanske et litt rart spørsmål siden det nok er inviduelt, men hvor vanlig er det at det tar lang tid? (Lengre enn 28 dager). Kroppen skal jo komme i rute igjen..
melkekua™ Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Noen får syklusen sin med en gang, men det vanlige er vel alt fra 3-6-12 mnd. Er masse hormoner som skal ut.
CB-BabyBoy Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 For meg så tok det vel 30 dager, men neste igjen så tok det 41! Nå er jeg nede i 29 dager, så forhåpentligvis stabliserer det seg snart. Det er individuelt og kommer vel også noe an på hvor lenge du har gått på pilla og hvilket merke. Jeg regner med at det har noe å si, men skal ikke si 100% sikkert. Jeg gikk på trionetta i ca 7 år.
Erisa* Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Hei! Jeg hadde brukt Trionetta i 5 år når jeg slutta, og fikk en litt rar mens (litt mindre blod enn vanlig) ca 4 uker etter siste pille, og 5-6 uker etter hadde jeg eggløsning og ble gravid:)
tinemor82 Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg gikk på yasmin i ett år, slutta ved nyttår og sitter fortsat og venter på tr. Er på dag 98 nå. Har gitt litt opp nå, tror ikke det er min tur på en stund, men vi koser oss massemasse likevel
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Første syklusen etter pilleslutt tok det 32 dager før jeg fikk mensen, deretter 28. Og nå de to siste syklusene har den vært på 26.. Så for min del ordnet kroppen opp veldig raskt=)
¤tingeling¤ Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 For meg tok det først 33 dager så kom EL plutslig 10 dager før... og det vil vel kanskje si at den har gått ned til 23 dager... vist det går ann!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå