Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 noen som vet hvor man får kjøpt babycomp ('prevensjon uten hormoner')? Tenker å slutte med pillen nå
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 ladycomp heter det vel.. hehe. Man lærer noe nytt hver dag. Lurer også om dere har erfaringer med den. Hvordan dere synes den fungerer.
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Hei... Kjenner ikke til Lady-/Babycomp, men har sett reklame for en slik digitalt temp/fruktbarhets computer i bladet Gravid... Der reklamerer de for en med 99,3% sikkerhet som kan vise trygge og fruktbare dager - da fungerer det som prevensjon mens du venter men senere som eggløsningstest! Den heter Pearly og du finner den på www.pearly.no Selv bruker jeg vanlig termometer for å sjekke syklusen nå, om den er stabil og hvor mye tempen varierer før og etter eggløsning... Håpet er å kunne kjenne igjen et system til da vi skal begynne å prøve! Lykke til!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Hehe... jeg gikk selv inn på nettsiden der og under PFC (Personlig fruktbarhets computer) fant jeg: Babycomp Ladycomp og Pearly Det er variasjoner av samme produkt med mer eller mindre duppeditter ser det ut som... Håper du finner den beste...
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Hei, jeg har brukt ladycomp i et år nå og er kjempefornøyd Anbefaler den på det sterkeste! Buenaventura har den og de er veldig hjelpsomme dersom du skulle ha spørsmål. Babycomp er en mer avansert og enda dyrere maskin enn ladycomp men de fungerer på samme måte. Pearly er igjen enklere enn ladycomp og skal også være mindre og mer hendy å ha med seg.. Bør absoluttt prøves av de som av forskjellige grunner ikke vil bruke hormonell prevensjon.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå