Gå til innhold

kan jeg få litt hjelp???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboern sliter noe veldig om dagen, jeg er bare sur og lei, holder meg inni meg selv og har det veldig vondt, får lyst til å gå ut av forholdet og føler at følelsene for han er tomme. Men alle disse tankene kom med at nå når jeg begynnte på yasmin p-pille, har egentlig aldrig hadt så veldig brnnede føleser for han, men er ikke lenger en slik type som går helt opp i liminga når jeg blir forelska.

Igår hadde vi en lang prat om hva vi skal gjøre, jeg sa til ham at jeg mest sannsynelig var vårdeprimert, og at psyken min er helt på tur. Men han vil ikke at vi skal gå fra værandre, og midt oppe det hele sitter en 7,5åring som elsker samboen som en far, skal jeg bare bite tenna sammen og håpe at når påska er over, og at jeg kommer til legen får antidep at det hjelper??? Er bare så utrolig glad for at vi ikke er gravide eller har felles barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje gå frå noen du! Snakk med legen om å få bytta p-piller. Eg opplevde det samme med trionetta for noen år siden. Antidepresive funka dei, har gått på cipralex i 2 år selv! Men prøv anna først! Begynn med å bytte p-pille merke!

Skrevet

Takk, jeg føler at jeg holder på å bli små rar altså, men gutta mine er så gode og tålmodige med meg, Er bare slem jeg men de stiller opp å er kjempe gode gutter. Jeg har tidliger brukt Cipralex og zoloft med god virkning, så jeg må nok bare bitte i det sure eple og be om det igjen, pluss gå for hormonspiral (det foreslo min kjære) Vil bare ikke ødelegge forholdet mitt eller guttene mine, så tusen takk for svar Nr. 3 på vei

• 1 måned senere...
Skrevet

Lykkepiller er skumle saker, gå til en livsterapeut som får deg til å sette pris på det gode i livet ditt og får deg til å se anneledes på det som er galt, så skal du se at livet blir godt igjen. kjemiske løsninger ødelegger.

Ikke bli en robot

Skrevet

Du som sist skrev inn....Halllo! Hvordan kan du si noe sånt?? Noen må faktisk bruke slik medisin for å ha et bra liv!! Du kan jo ikke ane hva du snakker om!! Man blir IKKKE en robot, men kan faktisk få et ok liv. Og jeg vet hva jeg snakker om! Har altfor mange erfaringer når det gjelder dette, så dette vet jeg! Håper du som skrev inn først får den hjelpen du trenger av legen din.Har selv god erfaring når det gjelder cipralex..Så om du føler at du må begynne på med igjen, så er det bare å trå til..Ingenting å vente med..Man får det ikke bedre om man prøver å presse seg, når man kjenner at det ikke går...Masse lykke til

Skrevet

Noen mennesker har bare for liten kunnskap. Depresjon kan ofte komme av kjemisk ubalanse i hjernen, eller hormonell ubalanse. Dette er en kjent og udiskutabel sak. Da nytter det ikke å snakke det bort hos en terapeut. Man må enten fjerne eller tilføre kjemikaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...