Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg blitt veldig rørt for alt mulig rart, og i går og i dag har det tatt helt av. Hylgråter av alt mulig rart, spesielt det jeg ser på tv. Så "Little house on the prarie" for en halvtime siden, og storgråt sikkert 15 ganger på en episode. Lurer på hvor lenge dette varer, for jeg begynner å lure på om jeg er i ferd med å bli SPRØ.

Leser jo at det er hormonene, men at det var så ille kunne jeg aldri forestilt meg. I går kom en venninne innom med en pose Dumle for å overraske meg, og hun ble jo helt forferdet når jeg begynte å storgråte. Til slutt satt vi og gråt begge to over en pose med sjokoloade.

Er 9 + 3 i dag, og lurer på om det er vanlig at man har det sånn hele svangerskapet, eller om det er noe som går vekk etter en stund? Hvis noen har vært gravid før eller vet, så please let me know:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8865514-gr%C3%A5ter-og-gr%C3%A5ter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen, her ja..

Jeg storgråter ikke, men blir veldig lett rørt. Har det ikke lett for å gråte eller bli rørt til vanelig, men når jeg er gravid er det helt ustyrlig.

Jeg går nå i mitt fjerde svangerskap og har hatt det slik i de tre andre, og merker det også nå. Det var forresten det som fikk meg til å fatte mistanke om at jeg var gravid. Skulle fortelle min mann om ei dame som var fortvilet fordi hun var gravid, igjen og ikke planlagt. Måtte svelge flere ganger mens jeg fortalde for ikke å begynne å gråte.

Kan ikke gi deg noen trøst annet enn at man må bare godta at slik er det!! Hormoner, hormoner, hormoner.....

Lykke til videre!!!

He-he,har det ikke like ille som deg,men blir utrolig fort rørt om dagen. Sipper til Dansefeber,AFV,dyreprogram,fab 5 og andre tåpelige programmer:-(

Er nok bare sånn det er,men er jo litt gøy også da! Er bare overlykkelig for at jeg er gravid,så gråter gjerne noen liter,jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...