nimaline241757 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Andre som merker at 3. /4. svangerskap er driiitkjedelig? Første gang var det så spennende med alle forandringene i kroppem, nå er det bare irriterende. Første gangen telte jeg uker og dager, nå vet jeg bare omtrent hvilken måned det er. Før nøt jeg hvert sekund av svangerskapet, nå vil jeg bare bli ferdig!
Mosseline Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Kjenner meg litt igjen. Er ikke halvparten så spennende nå som de to første gangene. Gler meg mest til å bli ferdig, ja. Sist jeg gikk gravid og folk lurte på hvor langt jeg var kommet, måtte jeg tenke og regne før jeg kunne svare. Følger ikke så veldig med. Dette er mitt fjerde svangerskap og jeg tror ikke jeg kommer til å følge med og telle dager så mye denne gangen heller. Man "vet" liksom "alt" fra før.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Jeg har det helt motsatt. Jeg venter nr 4 og jeg tar helt av... Alt er så mye mer virkelig fra gang til gang, og jeg vet så godt hva for slags under som er i ferd med å skje. Jeg blir helt syk av glede når jeg kjenner små spark i magen ). så jeg kjeder meg ikke ).
nr3 i september Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Kan absolutt ikke si at det er mer kjedelig denne gangen...Er like opphengt i å følge med på utviklingen, uker og dager osv. Er allerede bynt å skrive ned hva jeg ønsker å kjøpe nytt, og gleder meg til å sette i gang. Følger med på hva som er på tilbud i barnebutikkene, er mye penger å spare på det =) Gleder meg noe helt enormt, for jeg vet hva jeg har i vente og hvor fantastiskt det er =) Gleder meg til og med til fødselen denne gangen!! Men man er jo alle forskjellige =)
Nicone m.nr.4 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Jeg glemmer av og til av at jeg ER gravid... Helt til magen dulter borti ett eller annet - og det gjør den jo stadig. Er gravid med nr. 4 og det var ikke planlagt. Har ikke hatt det samme fokuset som de andre gangene, selv om jeg gleder meg uendelig til den lille jenta mi kommer ut! :-) Vi har nettopp kjøpt hus for å få bedre plass til storfamilien, og det tar jo også en del fokus...
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Samme her :) jo mere man vet desto artigere blir det.Man blir da oppmerksom på nye ting hele tiden?Jeg har værtfall lært noe nytt i hvert sv.sk.
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Hilsen nr 7 i magen.21 uker og 1 dag på vei..:)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Jeg venter nr6 og er like spent, om ikke mer, denne gangen.. Vi har bestemt at denne lille blir vår siste, så jeg skal nyte dette svangerskapet, hvert eneste lille spark... Jeg er 17 uker og 2 dager på vei, nyter at den lille gir små tegn på at h*n er der... Mann og barn gleder seg, til "gullfisken" skal komme.. Det er en stolt pappa som stadig er og koser på magen, og 8 søsken (mannen har 3 fra før) har full nedtelling til baby-ankomst...Mormoren er helt på styr.. Det er deilig å vente små, selv om jeg har gjort dette 5 ganger før...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er gravid for fjerde gang. og må si at jeg gleder meg like mye nå som med de tre andre. jeg stortrives ikke med å gå gravid,men jeg elsker å kjenne sparkene og at det er liv i magen. Dette er mest sannsynlig mitt siste svangerskap så jeg skal prøve å bare nyte det. Har igjen 9 uker nå. (er ikke like posetiv hver dag,men prøver så godt jeg kan.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå