hanne håpløs Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 denne måneden starter jeg på ny frisk. får prøve litt hardere denne gang, så stakk innom apoteket og kjøpte slimløsende hostesaft (etter å ha lest litt på div sider..), så får vi se om det funker. Men når skal man begynne å drikke hostesaften? et par dager før EL eller? Mener å ha lest det her inne, men finner ikke det aktuelle innlegget.. Hmf. Noen som kan svare? Og forresten, er det noen som har positive erfaringer med den hostesaften? solvipect eller hva den nå heter..!
camelia4årpåvent Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hei! Jeg har ikke prøvd Solvipect selv, men har sett de mnd jeg har vært her inne at ganske mange som har blitt gravide nevner at de har tatt denne hostesafta, så det kan iallefall ikke skade. Husker ikke helt hvor mange dager man skal ta den før eggløsning, men du skal iallefall ikke ta den etter eggløsningen - det har visst noe med at egget kan få vanskeligheter med å feste seg. Du får sikkert flere svar på dette. Lykke til! Og god påske!
hanne håpløs Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 det skader vel ikke nå som jeg har begynt å tatt den, er nettopp ferdig med mens. så får vi håpe det klaffer denne mnd. og ikke ta den etter el, okei. skal prøve å huske. =) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå