Gå til innhold

mange som fortsatt jobber 100%..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, jeg jobber også i barnehage og jobber fortsatt 100%.

Jeg er i uke 31. Håper at jeg holder ut hele april i hvertfall. :) De jeg jobber med tar hensyn til min store magen. Så det hjelper.. Men hvis det blir for slitsomt, så skal jeg ikke nøle en gang med å ta sykemelding... så pass på deg selv og lykke til! :)

Jeg jobber 96% (har en kortere dag på tirsdag). håper jeg kan fortsette slik til jeg går i permisjon 11.mai. Tror nok det går for de er kjempe flinke til å tilrettelegge på arbeidsplassen. Jobber i skolen og sfo...

Annonse

Jeg jobber 100% som frisør,

Merker at det begynner å bli litt tungt,står jo hele dagen,

etter arbeidsdagen er over er beina som tømmerstokker,og kjenner det i ryggen,

Skal til legen til tirsdag,så får høre med henne hva hun mener,

Er jo ikke noe særlig å slite seg helt ut heller før fødselen!

Er i uke 30, jobber 60 % - ble for slitsomt med 100% da jeg har en på ett år fra før. Forrige gang jobbet jeg 100% (minst...) fram til en uke før fødselen, men kroppen har litt mindre å gå på denne gangen kjenner jeg. Ble litt tettere enn planlagt mellom barna ;-)

Jobber 100 % og vel så det.. Har eget firma, så jeg har ingen sjans til å kutte ned. er i uke 30. Men merker at jeg begynner å bli sliten, så vi har planer om å ta inn noen flere i tiden fremover. Da skal jeg ta meg av de litt mere stillesittende jobbene..

Annonse

Er i uke 32 og jobber nå 50%. Har bekkenløsning og klarer ikke å sitte så lenge stille - har en veldig stillesittende jobb. Drømmer om å kunne bevege kroppen min som jeg vil - og det kan jeg forhåpentligvis noen få uker etter fødselen :-)

Er i uke 32 i dag, og har en deltidsstilling på 80%. Men jobber mye ekstra, så ligger mellom 160-200 timer i måneden. Merker at æ begynner å bli sliten og jordmora anbefalte meg å sykemelde meg nå, men har ikke lyst fordi jeg får dårlig samvittighet.

Jeg beundrer dere som klarer å stå i full jobb!

Jeg sliter med bekkenløsning - ble først sykmeldt 50%, nå trolig fult.

Er i uke 32.

Hadde håpet å stå løpet ut i full jobb, men jeg har hatt så vondt og da er det slitsomt å holde koken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...