*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Skal ta dette hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen (har mista to ganger), men når skal jeg begynne?? Før, ved konstantert graviditet eller etterhvert? Hvis noen av dere har forsøkt med dette så vil jeg også gjerne høre deres erfaringer med hvordan det er å bruke disse hjelpemidlene, bivirkninger etc. Prøvde å lese i felleskatalogen og der står det at MA er en mulig bivirkning?! Det er jo nettopp dette jeg vil unngå... blir helt forvirra jeg :-) Ellers god påske til alle sammen :-)
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Heisann Jeg tenkte også høre med gyn om jeg skal begynne med dette, har også mistet x2. Tror det mest optimale er å begynne etter EL, hvis man vet akkurat når man har hatt EL. Ved IVF tror jeg de får det etter innsetting, dvs før de har positiv test. Men jeg tror det vanlige er å starte når man har positiv test når man blir gravid utenom IVF. Sikkert noen andre her inne som vet mer enn meg... Jeg kunne ikke finne at MA er bivirkning av Crinone, men at det er kontraindisert ved MA. Lykke til, håper spiren sitter snart og at den blir sittende i 9 måneder
1963 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Hei Jeg fikk beskjed fra min lege om å begynne med en gang jeg fikk positiv graviditets-test. Har mistet 4 ganger i tidlig SA. Har en pakke Crione som ligger klar i skapet til jeg forhåpentligvis snart tester positivt Har ikke hørt noe om at MA er mulig bivirkning. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå