Gå til innhold

Noen som er i uke 6?


jente 29

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er noen som er i uke 6 og vil fortelle hvilke symptomer du evt har. Jeg har bare litt vondt i magen, noe som kommer og går. Men regner med at det kommer flere symptomer senere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 6+0 i dag. Kvalmen satte inn for fult på lørdag. Har ømme pupper og er kjempetrøtt om kvelden. Når har du foreløpig termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i uke 6, (5+4) og har termin 3 desember

ser du har termin på min bursdag jente 29... :)

har ikke så mange symptomer jeg heller bare litt vondt i magen nå og da, men da jeg sto opp i stad så var jeg veldig uggen, sikkert pga jeg ikke har spist siden morran :(

må være flinkere til å spiste lite og ofte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... jeg er 6 fullgåtte uker + 1 dag, så da er jeg i den 7 uken. står i hverfall det på "din egen side".

Jeg har også bare litt vondt som kommer og går - litt mensaktige smerter og litt stekk og stikk. Men siste uka har jeg blitt veeeeeeeeeldig trøtt. Har ikke noe energi - det blir godt med påskeferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger. Ser ut som dere har omtrent de samme symtomene som meg. Det venter vel flerer etterhvert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja er i uke 6 jeg også. ble litt kvalm nå på lørdag, men det er ikke SÅ ille. håper bare ikke jeg blir noe mer kvalm nå. har fått pica da, MÅ plutselig ha ribbe eller kylling liksom....jaja..hihi

 

Når blir man kvalm ordentlig hvis man får ekstrem kvalme er det ikke rundt uke5-6??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 6 jeg også, med nr 2. Sist gang ble jeg kvalm 10 dgr etter jeg skulle hatt TR. Jeg hadde ekstremkvalme,var kvalm 24t i døgnet hele svangerskapet, og hadde ellers alle mulige symptomer veldig tidlig. Denne gangen er det ingenting,er ikke kvalm eller noe. Er nesten så jeg lurer på om det er noe der inne:-) Kan jo enda hende at jeg blir kvalm, men håper jeg slipper å få det like sterkt som sist.

 

Jo forresten,jeg er veeeldig trøtt,men det er mye mye bedre enn å være kvalm!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kjendte jeg kvalmen komme stigende... men den varte ikke lenge. JJeg har noe stikking i magen, samt noe press i underlivet. Håper det er normalt!? Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først nok et spm om uketelling. Jeg er 6+2 og har skjønt at jeg da er i 7.uke. Men er jeg i uke 6 eller i uke 7 viss man skal si det på den måten?

 

Har veldig lite symptomer. Er ganske trøtt om kvelden og sover mer enn før. Har litt stikking i magen, noen dager mer enn andre (lurer på om dette har sammenheng med hvor aktiv jeg har vært? Eller er det helt tilfeldig?). Ellers litt ømme bryster og jeg kan såvidt se at de har blitt litt større og tyngre. Absolutt ingen kvalme heldigivs. Betyr det at jeg sannsynligvis slipper unna ekstrem kvalme eller kan den plutselig komme senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soria Moria:

Jeg var også kvalm hele svangerskapet med førstemann. Mye bedre å være trøtt ja. Krysser fingrene for at kvalmen ikke kommer. Nå er jeg 6 uker med andremann, og er ikke annet en veldig trøtt. Og ømme pupper da, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ja jeg krysser også fingrene for at kvalmen ikke kommer,krysser alt jeg har. :-)Det var det verste jeg har vært med på!Tar åpningsrier og pressing nårtid som helst istedenfor. Er rart hvor forskjellige to svangerskap kan være....

Har ikke engang ømme pupper denne gangen, og de var kjempevonde sist...

 

Satser på at dette går bra jeg :-D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror det regnes slik at du er i din 7 uke, men at du har 6 fullgådde uker.

 

Jeg merker at det blir mer stikking i magen hvis jeg har vært veldig aktiv.

Håper virkelig det betyr at man ikke får ekstremkvalme hvis den ikke er kommet til nå...det betyr at jeg kanskje slipper unna det aller verste denne gangen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også er i uke 6 med termin 05.12..

 

Godt å høre at flere har mensmurringer... Det er akkurat som om livmoren vokser, har jeg tenkt. -At den tøyer seg ut.

 

Jeg har en gutt fra før, og når jeg gikk med han var jeg sinnsykt kvalm og spydde i fire mnd.

Nå er jeg nesten ikke kvalm. Litt urven av og til. Puppene eksploderer snart, men det verste det er gråtinga!

Jeg sipper som en foss!! Gråter og gråter av alt og ingenting. Det er nesten litt plagsomt, og jeg blir helt nervøs for å ta til tårene på butikken...hehe :,o)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...