Gå til innhold

Er det noen her som bruker Chicco-flasker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bruker Chicco-flasker, og er i grunnen veldig fornøyd med dem... Men, nå har vi et par spørsmål: 1) Disse rommer kun 150 ml og nå spiser Ingvild 150 ml. Det vil si at hun snart skal begynne å spise mer pr måltid. Hvordan gjør vi dette? Kjøpe nye flasker eller ha to flasker til hvert måltid...? Hmmm, at vi ikke tenkte på dette da vi kjøpte dem! *slå seg selv hardt i pannen*

2) Flaskesmokker? Får man kjøpt løse smokker til disse flaskene? Evt. med større hull i? Har i grunnen ikke tenkt over det, at hun burde ha andre smokker, med større hull, sånn etterhvert... Men, det bør hun vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har også chicco flaskene i større utgave... men, det er jo forsent nå, du må nok enten kjøpe nye eller bruke to til hvert måltid, noe som høres utrooolig tungvindt ut.. jeg bruker de "små" flaskene til å ha vann og slikt oppi nå, for han drikker 200 ml melk nå, så da er de flaskene for små.. heldigvis kjøpte jeg bare 2 av dem.

de selger smokker for seg selv ja, på apoteket der jeg har kjøpt flaskene vertfall.. antall hull vet jeg ikke men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...