Gå til innhold

Er det noen som har opplevd dette?


barnimeg

Anbefalte innlegg

Jeg sitter litt i klemma for tiden. Jeg lever i uvisshet om alt som skjer med min egen kropp. Jeg griner hele tiden, har stikking i magen, er kvalm, er to uker over ikm, har ikke ømme pupper enda, men det er visst ganske individuelt. Nå sitter jeg å spekulerer i om jeg kanskje kan være gravid?

 

har tatt tre tester, men alle var negative. Har også vært til lege for å ta blodprøve, men den viste heller ingenting.

Er det noen der ute som har opplevd å være gravid, selv om tester har vært negative?

Jeg har lest at produkjonen av det hormonet som testene "leter etter" er individulet fra jente til jente.

DEt er jo litt merkelig at jeg har så mange andre syntomer, og at mensen ikke kommer!!!

Er det noen der ute som har opplevd noe liknende??

HIlsen meg:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke postiv før nesten to uker over ikm og da var det nesten ikke noen strek på testen. Var hos legen og fikk det konstantert at jeg er gravid. Hvor lenge siden er det du testet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testa to ganger da jeg var nesten en uke over ikm, en om kvelden og en om morgnen dagen etter. Derreter testa jeg en gang til for noen dager siden.(gjorde det hos legen sammen med blodprøven)

Nå er jeg mer en to uker over ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test ca fire uker etter siste første mensdag, og fikk negativt resultat. To uker senere tok jeg en ny test, med to streker. Om det var noe galt med testen er jeg usikker på, men var mye som indikerte på at jeg var gravid ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon! Pleier å være presis, men ingen mens siden februar. Testet negativ 1 uke over ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...