Gå til innhold

da er Ask også med i solbrilleklubben ;) *nye bilder*


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt av en going du har, altså!!:) Så på den videoen av ham foran tv'en også - så interessert!;) Han er kjempeflink til å ligge på magen, da! Hvor gammel er han nå? ..Ingeborg er litt tregere på akkurat det, må jeg si..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe.. måtte le ;D For en flott tøffing!!! Likte han brillene da? Ingrid blei helt krakilsk, har skaffet oss parasoll til vogna istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så sterk gutten din er da:D Vi har også sånne baby sol briller.. hi hi er så tøffe:D Har en født 25.12.06 han også like våken å følger med :D Men gutten din er nok mye sterkere:D Småtten her har hatt litt problemer med nakken da.. så han henger litt etter:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må jeg si! Ask er skikkelig sterk, han da!:) Ingeborg blir flinkere og flinkere til å ligge på magen, hun også - men er langt fra der Ask er enda. Hun er 3 mnd i dag - hurra!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han syntes ikke noe om å ha de på innendørs da.. så vi måtte vente til vi var ute, hvor det var mye lysere.. da syntes han det var veldig greit med solbrillene :)

det bildet tok jeg da vi kom tilbake fra handleturen, så han sov :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Kjenner' han ikke, men vi gikk på samme ungdomsskole. Jeg er også fra Hakadal, og han er 2 år eldre enn meg. Lite land vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...