Gå til innhold

Jeg vil ønske alle sammen

1 gull i magen

Anbefalte innlegg

en God påske. Håper alle får det fint, og koser seg med spirene sine. Jeg selv er så kvalm på kveldene, at her går ting i "slow motion", men tar alle plager med et smil... Da betyr det hvertfall at det er noe inne i magen min. Nå er det bare en uke igjen til ul, og jeg gleder meg. Men som sagt.. GOD PÅSKE

Fortsetter under...

hei :)

hvor langt er du på vei? du finner vel ut hvor mange du har på lur der inne da... så spennende...

vi lurer også fælt på hvor mange vi venter... har en følelse på at det er to pga tidlig kvalme og at testen slo ut 4 dager før eg skulle teste....

god påske også forresten :)

Slenger meg på å ønsker dere ei riktig god påske.Det er spennandes dager.Skikkelig nervepirrende å gå å vente på ul time.

Jeg bestilte en tidlig ul, før var så spent på om det var en eller to.De så to fostersekker med noe inne.Skal neste uke på ul, og da håper jeg å få se to bankendes hjerte.Spennandes! Jeg va også supertidlig kvalm, så har troa på at du kanskje venter tvillinger:-))

Jeg satte inn to egg 2. mars så er jo 1mnd, men er ikke sikker på hvordan det regnes i uker, men iflg brevet fra porsgrunn sto det at jeg skulle ha ul uke 8, og det er neste uke... blir ikke helt klok på denne regningen jeg da. Men håper det er to stk, siden dette er mitt siste svangerskap. Hvor langt er du på vei da?

hei :)

vi er vel 4+1 nå idag.. dette er med hjelp fra babyverden sin kalkulator..

vi håper også at det er to stk.. vil helst slippe å gå gjennom dette så mange ganger og vi er litt sånn praktiske av oss og i vår hverdag ville det passet veldig bra med to små.. masse arbeid og masse glede :)

så du skal ha ul i uke 8.. eg syns det var lenge å vente for å finne ut hvor mange du har... er du plaget med mye kvalme m.m.?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...