Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hentet fra uke 23 på bim: "Man mener at amming i minst ett år etter fødselen utsetter allergiutbrudd hos babyen din. Før trodde man at det hindret allergi. Uansett er det jo en fordel å få utbruddet så sent som mulig, det blir enklere å takle jo eldre barnet ditt er. Du kan også spise det du har lyst på. Det er ikke påvist at det er noen sammenheng med barnets allergier i fremtiden og det du spiser mens du er gravid eller ammer".
yasmina Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Ja, ikke vet jeg, men begge mine hadde sine første utbrudd før vi sluttet å amme. Begge ble forkjølet og syke før vi slutttet å amme.... Kanskje hadde det kommet enda tidligere hvis vi ikke hadde ammet, men er nå litt i tvil alikevel jeg etterhvert....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Ja, forskningen sier jo noe en dag og noe annet en annen dag. Jeg kjenner mange ammebarn som har vært syke mange ganger både før og etter ammeslutt. Så jeg vet heller ikke. Betyr ikke at man ikke skal amme, da.
haater husarbeid Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Ammet i ni mnd med førstemann før han sluttet selv, han fikk allikevel astma, svært plaget i perioder. Ammer fortsatt med minsten, han har fått diagnosen astma og atopisk eksem allerede tross amming. Så den kan du ta med en klype salt spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå