Gå til innhold

er det vanlig å spotte litt friskt?

♡ ønsker lykke♡

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvor mange egg fikk du satt inn? hvis du fikk satt inn to kan det kanskje hende at det ene ikke har festet seg og at det "forsvinner" med en liten blødning.. ellers så finnes det jo noen som har en liten blødning da når de skulle hatt , mensen men at alt er like bra for det. når skal du til kontroll?

Jeg er i uke 15 nå, og spotter enda.

Har gjort det ukentlig hele veien.

I begynnelsen fikk jeg mange gode svar. Som at blodkar sprengte fordi saker & ting vokste, at det kunne være hormonelt eller at det bare var litt "rusk" fra slimhinnen.

For et par uker siden oppdaget gyn at jeg har morkaken helt på vippen til livmorhalsen, og at det nok er derfor jeg blør nå & da.

Leste om opplevelsen din på ass.bef.

Har du vært inne til kontroll? Skal du inn? Ny blodprøve?

Du må da få bli fulgt opp!

Men når du har 140 og er "bare" 3+9 er jo oddsene gode. Jeg hadde bare 70 da jeg var 4+1.....

Var inne på ul den dagen! Fikk se at der satt "noe" i slimhinnen. Fikk med ul-bilde også. Kult ;)

Krysser fingrene for at dette går godt (";)

Takk for gode svar og gode ord... :-)

fulgt opp? nei ikke akkurat. Jeg fikk bare vente å se om jeg blødde ut sa hun siste jeg snakket med på levanger. Jeg jobber på samme sykehus, og vet hvem hun sure kjerringa er :-)

det som er rart er at de på st.olavs sa jeg skulle ringe dem i morgen, det var jo for 14 dager siden, de glemte vel at det var påske, så nå vet jeg ikke noe hvordan jeg skal forholde meg...

Jeg har ikke blødd så mye i dag, ikke et helt bind i allefall, og nå virker det kanskje som det avtar litt, men er litt engstelig på grunn av at det har kommet litt slim sammen med blodet. Jeg er helt knust jeg.

Jeg var også på UL i dag, han kunne se noe i livmora mi som kunne være et embryo, men han var ikke helt sikker. Det han fant målte han til ca 5mm...

Får vel kanskje forberede meg på det verste nå, så får jeg heller bli positivt overasket. Jeg har en digitaltest igjen som jeg tenkte jeg skal ta på tirsdagsmorgen, før de åpner på St. Olavs igjen. Jeg kommer til å si at jeg synes det var litt dårlig gjort å ikke si ifra om at de hadde stengt i påsken.

Jeg blødde flere ganger fram til uke 13. Jeg synes hcg`n din er veldig bra til å være 3+6 og et embryo på 5 mm er kjempe bra =)

Lillemannen vår var 6 mm på ul når jeg var 6+2.

Tror du skal prøve å slappe av, og ring St. Olavs du, det er jo noen som må jobbe i påsken oxo vettu ;-)

Lykke til - skal krysse fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...