Gå til innhold

Når kom kvalmen hos dere?


Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er så stolt over å være på denne siden.... Å ha en liten i magen føles storartet!! Jeg testet positivt for 10 dager siden. Når er det vanlig at kvalmen inntreffer? Jeg har stikkinger i magen, normalt?? Jeg snakket med legen ang.legetime. Han sier jeg ikke trenger time før uke 12. Jeg synes det er for lenge til. Er det vanlig??

 

Hilsen lykkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig når legen vil ha første kontroll. Her ville han ha meg inn i veke 9, men gjorde ingen ting for å fastslå at eg er gravid :o) Tok dei obligatoriske blodprøvene + blodtrykk og skreiv dei nødvendige papirene. Skulle kome tilbake i veke 14, for då ville vi kunne høyre hjartelyden sa han.

 

I forrige svangerskap kom kvalmen i veke 6, denne gongen i veke 7. Forrige gang varte den leeeenge (til veke 25), håpar det går fortare over denne gongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kom mer eller mindre med engang . og den blir mer og mer tydelig.. har hatt endel oppstøt men ikke kastet opp enda, men det føles ikke som det er langt unna... er nå 5+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk du trenger ikke blir kvalm om du er heldig!

jeg har ikke vært kvalm i noen av mine 3 graviditeter, heldigvis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært småkvalm halvannen uke,men til å leve med. På søndag kom den for alvor,så nå ligger jeg stortsett rett ut,og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har spydd idag...:-( Er kvalm hele tida,og hver halvtime topper det seg skikkelig...

 

Er idag 7+1,men håper det gir seg lenge før uke 12,for sånn som dette kan jeg ikke ha det! Måtte melde avbud på jobb de siste 2 dagene,og har kjempedårlig samvittighet,siden det bare er meg som gjør den jobben...(trener en jente med hjerneskade hver dag hjemme hos familien,så nå må de gjøre alt selv hver eneste dag.)

 

Var like dårlig sist jeg var gravid(men da hadde jeg en MA i uke 11)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom nesten med en gang. Men det er ikke så veldige gale, kjenner bare en fornermelse av kvalme. Har ikke hatt oppstøt eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for meg begynte kvalmen i uke 5. er nå i uke 12 og kvalmen er nesten helt borte. så lenge jeg ikke stresser i hvert fall:-)

var hos legen til første kontroll i går.. skal til jordmor 2. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom i dag:( 6+3. Passer så utrolig dårlig, siden jeg må jobbe hele påsken. Men regner med at det kommer til å variere litt. Viktig å spise og drikke, har jeg hørt.

Jeg skal forresten til legen i uke 10.

 

Masse lykke til til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg har også stikkninger i sidene men det er viss helt normalt (heldig vis) hehe...

jeg har vert kvalm noen dager nå og jeg er 4+5...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...