tinemor83 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 .. og dette var på mandag. Ble lagt inn natt til mandag med rier og noe jeg trodde var vannavgang, men som bare var en tynn hinne utenfor den virkelige forsterhinna som hadde gått hull på. Riene ble etter hvert sterke (har født før, og dette var IKKE maserier) som etterhvert dabbet av og tilslutt stoppet helt opp. Slimproppen gikk også.. Etter gjentatte forsøk på å få den til å ta seg opp igjen (mosjon, akkupunktur), fikk jeg beskjed om å reise hjem og vente. Og det har jeg gjort nå.. ventet og ventet. Noen som har erfaring med dette? Jeg er så dårlig humør og trodde virkelig ikke at dette var mulig.. Noen med erfaring eller som vil komme med trøstende ord? buhuuuu... Hvor lenge kan man gå med 3-4 cm åpning da??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 hørtes rart ut...... jeg brukte 45 min fra 3cm-10 cm åpning forriege gang, og hadde to eller tre pressrier (tok 5-10 min) ... så tror ikke jeg hadde følt meg klar for å reise hjem med tre cm åpning:) neida, blir vel ikke helt det samme da:) kan vel ikke ta så alt for lang tid før resten av riene kommer vel? du kan jo trøste deg med at "halve fødselen" er over da? hm... ofte de første tre - fire cm som tar lengst tid...?
lavero Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 hei..off kjip situasjon..mne søstera mi gikk med 4 cm åning i 2 uker...de sa da det kom sikkert til å skje innen en uke men hun måtte vente lengre ja..håper det snart skjer ting hos deg igjen! lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå