skorpion01 Skrevet 4. april 2007 #1 Del Skrevet 4. april 2007 første gangen jeg er her inne.Spennende å se hva dere diskuterer! dere er så veldig støttende for hverandre.Jeg har selv en jente som blir 4 år i mai. Men ble gravid i slutten av mai 06 som ente i en abort i august 06.Jeg var over 12 uker og forventet ikke det utfallet.Det ble et stort sjokk som jeg merker masse til nå.Har siden sept 06 prøvd å bli gravid igjen men ingen hell.Skal tl gynokologisk spesialist i mai.Håper de kan hjelpe meg.Vet dere om man får hormon tabletter der?hva er et bra merke? Har noen av dere prøvd noe allternativ medisin som akupunktur,soneterapi eller homeopatisk medisin.Hva er deres erfaringer med det?håper noen av dere kan gi meg svar på noe av dette. Mange klemmer fra en som syns dette er vanskelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8863377-noen-som-kan-hjelpe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 4. april 2007 #2 Del Skrevet 4. april 2007 Hei trist å høre at du mistet. Vi er mange her inne med lignende erfaring som deg, og det er godt å få litt trøst og oppmuntring her inne. Selv mistet jeg i uke 12 i mai-06, fikk positiv test igjen på dagen for uteblitt mens i sep-06 men begynte å blø dagen etter (så ifølge gyn regnes ikke dette for graviditet engang ...). Etter denne "aborten" ble syklusen min helt krøllete, hadde blødninger hver 2. uke i 3 måneder. Var flere ganger hos gyn, antageligvis hormonforstyrrelse. Nå er jeg inne i 4pp etter at syklusen stabiliserte selv. Jeg går denne månenden på andre Pergotime-kur som skal stimulere til eggløsning (selv om jeg har eggløsning av meg selv). Har ikke hatt noen bivirkninger, selv om jeg leser at mange her inne har det. Det virker som det er det første man får av medisiner av gyn. Mannen min er enda ikke blitt sjekket, men det er visst lite sannsynlig at det er noe med han da vi har klart å bli gravide to ganger, men han må nok levere sædprøve etterhvert. Begynte faktisk med akupunktur forrige uke, har vel egentlig ikke så stor tro på det, men hun mente hun kunne hjelpe... så hvorfor ikke (bortsett fra at det er dyrt da...) Ser for meg at jeg må henvises til laparaskopi hvis vi ikke klarer å bli gravide ila sommeren. Begynner å bli lei nå, det er faktisk nesten 2 år siden vi begynte å prøve... Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8863377-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-8864783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion01 Skrevet 5. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 5. april 2007 Takk for svaret.Det varmet veldig å høre at det ikke er bare er meg som har vært gjennom masse.Jeg har også hatt den erfaringen og være gravid i en dag.Skikkelig kjipt,man blir så skuffa! Jeg sliter veldig med følelser om dagen.Hver gang jeg får beskjed om en i min omkrets som er gravide så er det rett hjem å gråte litt.Skikkelig vanskelig!klarer lissom ikke å styre følelsen helt!har du opplevd det eller er jeg bare helt tullete. Jeg håper det klaffer for meg snart. Har prøvd siden datteren min var 1 1/2 år.og hun blir 4 i mai. Håper jeg får noe hormon tabletter kanskje det hjelper meg. Håper det klaffer for deg snart.Og at du ike mister igjen. Mange klemmer fra skorpion. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8863377-noen-som-kan-hjelpe/#findComment-8873798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå