Gå til innhold

Symptomene er nesten fraværende....Noen andre som har det slik?


Øydis

Anbefalte innlegg

Har nesten ikke symptomer. Er 6 uker på vei og har bare litt ømme pupper. Er ikke trøtt engang. Begge mine andre svangerskap var jeg supertrøtt på samme tidspunkt.

 

Skal vel egentlig ikke klage, men blir litt bekymret.

 

Noen andre som har det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 5+4 i dag og i dag skal hjerte til den lille begynne å slå :)

jeg har ikke så mange symptomer jeg heller foruten at jeg er trøtt, ikke har jeg vondt i puppene heller, kjenner litt vondt i magen noen gangen...skal til legen for innvendig ul 16 april og da er jeg 7+2

sist når jeg var gravid så ble jeg kvalm i uke 9 ! håper jeg slipper å bli det for det er pyton særlig når jeg har en 1åring hjemme!

du sier du er i uke 6 det er jeg også men er 5+4, hva er du??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen ting! var trøtt i starten, me nå er jg ikke det heller...har fått kul på magen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 uker på vei og har ikke hatt noen symptomer annet enn at jeg har gått opp 2 str i BH. Ikke kvalm, ikke trøtt og ikke gretten eller har vondt. Nesten så jeg blir redd for at det har skjedd noe med spiren, men det har det nok ikke. Jeg kjenner livmoren utvider seg innimellom, men et er heller ikke plagsomt.

 

Jeg tror vi bare skal være veldig happy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg er nå 12 uker på vei, og dette er mitt 3. svangerskap. Så mulig det blir gutt nr 3?

Trøttheten din kan komme litt senere, pluss at nå går vi lysere tider i møte, kansje du er heldig og slipper unna det meste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Ikke de helt store symptomene her heller. Har vært litt kvalm, men det verste er over nå. (krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake) Går liksom bare å venter på trøtthetsperioden. Hører alle gravide snakker om den. Er i uke 9+2 nå, så kanskje jeg slipper å komme i den. Blir så man tviler litt når man ikke har de typiske symptomene.

Lykke til videre alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...