Gå til innhold

Dere som bruker cerazette...


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Har dere merket noe forandringer på kroppen ??

 

Jeg har gått opp i vekt og får litt kviser av de!... forbanna irriterende :-(((

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff,hørtes ikke bra ut...

Har samme p-pillene liggende i skapet. Men har ikke begynt enda. Venter til mensen kommer tilbake...

Får håpe det samme ikke skjer her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noe mer kviser i det siste, ja..Men har liksom ikke tenkt over at det kan være pga. pillene.. Det er det sikkert da!

Æsj, er så vanskelig det der med piller/ikke piller, synes jeg.. Vi vil ha flere barn, og fortrinnsvis uten at det går altfor lang tid imellom. Likevel synes vi det er for tidlig å begynne å prøve nå. MEN, med Ingeborg brukte vi ganske lang tid før det "klaffa".. Så tenker jeg at om det tar like lang tid nå, er det jo ingen vits i å begynne på piller igjen i det hele tatt!? Men hva om det IKKE tar lang tid i det hele tatt, for å si det sånn?;) Ikke at det hadde vært krise, da men.. Hm... Også lurer jeg på om pillenes virkning bruker litt tid før det er ute av kroppen? Slik at det kan gå noen mnd fra man slutter på pillene til kroppen er "klar" for befruktning? For i så fall... Nei, vet ikke, jeg.. Dette blir bare babling og uinteressant tøv for dere andre..sorry..;) Rotete, ble det óg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..også hadde det så å si INGENTING med HI å gjøre.. Hehe, beklager, jenter!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noen endring etter jeg begynte med Cerazette. Snart brukt opp første brettet. Fikk 3 dager med lett blødning 1 uke etter oppstart.

Til mira05: virkningen slutter når du slutter å ta dem (det er derfor du må ta hver dag). Men hvor lang tid det tar før kroppen "skjønner" at den skal sette igang eggløsningen igjen varierer fra person til person. Så kommer det jo an på hvor flink dere er til å planlegge sexen ifht egløsning, og selvfølgelig kvaliteten på hans svømmere :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe ennå. Har tatt litt mer enn et brett. Ingen blødning eller andre bivirkninger. Håper det holder seg sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...