Gå til innhold

Kjøper dere mye til gullene deres ??


M-82 har fått ei prinsesse:)

Anbefalte innlegg

Jeg er ekstrem på å kjøpe klær å leker til Malin...Kjøper nesten ikke til meg selv lengre,kun til henne..:-)

Greit nå som hun ikke skjønner noe av d , men må nok begrense meg senere..Ikke bra å bli for bortskjemt!! :)

 

Men når jeg ser alle de søte klærne,er d virkelig vanskelig å ikke kjøpe noe.. Noen av dere som har d sånn ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!! Var å hadde et stort innkjøp til henne her om dagen! Blir ikke så mye til meg enda, skal ned de siste kg før jeg fornyer garderoben :o)

 

Det er jo sååååå mye fint til dem, men prøver å begrense meg når jeg i butikken, men klarer ikke!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper myyye.. klarer jo ikke gå inn i en butikk uten å komme tom ut derfra... er sååå mye fint:) sambo blir litt oppgitt da..hehe.. men men...

 

Har faktisk kjøpt litt til meg selv i det siste oxo, litt bukser og sko...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,faktisk ikke...:) Klarer heldigvis å begrense meg... Kjøper ikke mye til meg selv heller... Men kommer til å handle myemye mer når han blir litt større;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alt for mye klær hvertfall...Går på bekostning av meg da :-) Min garderobe er heller tragisk for tiden, mens Mira sine klær stadig skviser ut mine av garderoben vi deler ;-)

Er ganske flink til å ikke kjøpe så mye leker foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper en del til lillegutt ja :) men det finnes ikke så veldig mye kule klær til gutter da... skikkelig irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes det er masse kult til gutter jeg!

Kjøpte mye før, har nettopp klart å begrense kjøpene mine,...synes det er så kjipt å rydde bort nesten ubrukte klær!!

 

Kjøper endel til gutten på 5 da. Der er det også masse tøffe klær! Også er det jo så mye han trenger,så pengene flyr.

 

Man prioriterer jo pengene anderledes når man får barn, da er det naturlig å tenke på de små først!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. kjøper bøker, klær (men NÅ er det nok i str 68!!! hehe), kosedyr.. Vanskelig å styre seg, for det er jo såå mye fint =) Var på oslo city og shoppa på obaibi for litt siden, såååå mye fint der nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp- masse klær... går helt berserk!!! Blir litt ekstra nå siden jeg ikke orker kjøpe så mye til meg selv... må ned flere kilo først. Dessuten er det jo så gøy å kjøpe ting til snuppa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kjøpt så mye til jenta mi selv om jeg finner sååå mye fint! fikk så mye klær til henne etter at hun ble født..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altfor mye ...

Men prøver å være smart og kjøpe større størrelser da, så da jeg holdt vareopptelling her forleden fant jeg at han faktisk har det meste han trenger helt fram til han skal begynne i barnehage neste vinter (str 80)

Han arver jo en god del av storesøster, så han trenger egentlig ikke så mye.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...