Gå til innhold

Kjøper dere mye til gullene deres ??

Anbefalte innlegg

Jeg er ekstrem på å kjøpe klær å leker til Malin...Kjøper nesten ikke til meg selv lengre,kun til henne..:-)

Greit nå som hun ikke skjønner noe av d , men må nok begrense meg senere..Ikke bra å bli for bortskjemt!! :)

Men når jeg ser alle de søte klærne,er d virkelig vanskelig å ikke kjøpe noe.. Noen av dere som har d sånn ??

Fortsetter under...

Jepp!! Var å hadde et stort innkjøp til henne her om dagen! Blir ikke så mye til meg enda, skal ned de siste kg før jeg fornyer garderoben :o)

Det er jo sååååå mye fint til dem, men prøver å begrense meg når jeg i butikken, men klarer ikke!!!!

Jeg kjøper myyye.. klarer jo ikke gå inn i en butikk uten å komme tom ut derfra... er sååå mye fint:) sambo blir litt oppgitt da..hehe.. men men...

Har faktisk kjøpt litt til meg selv i det siste oxo, litt bukser og sko...

Kjøper alt for mye klær hvertfall...Går på bekostning av meg da :-) Min garderobe er heller tragisk for tiden, mens Mira sine klær stadig skviser ut mine av garderoben vi deler ;-)

Er ganske flink til å ikke kjøpe så mye leker foreløpig.

Annonse

synes det er masse kult til gutter jeg!

Kjøpte mye før, har nettopp klart å begrense kjøpene mine,...synes det er så kjipt å rydde bort nesten ubrukte klær!!

Kjøper endel til gutten på 5 da. Der er det også masse tøffe klær! Også er det jo så mye han trenger,så pengene flyr.

Man prioriterer jo pengene anderledes når man får barn, da er det naturlig å tenke på de små først!

Ja, altfor mye ...

Men prøver å være smart og kjøpe større størrelser da, så da jeg holdt vareopptelling her forleden fant jeg at han faktisk har det meste han trenger helt fram til han skal begynne i barnehage neste vinter (str 80)

Han arver jo en god del av storesøster, så han trenger egentlig ikke så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...