Storkfrøken69 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Tok de ultralyd der? Det savner jeg på Stork. Hva kostet det? Dere som hadde vært på Stork før, måtte dere ta alle prøver på nytt? Lurer på om jeg skal prøve dem nesten gang.
york Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 har vært på nordica til inseminering en gang.måtte sende prøvesvar som jeg hadde tatt hos min gynekolog tidligere. etter 1. april må man ha noen prøver i tillegg. husker ikke hva det var, må sjekkes. uansett så må prøvene ikke være eldre enn 3 mnd, sa de på nordica. prisen er ca 2000,-. ikke noe koseprat, og en mannlig lege utfører insem. med en litt annen metode, dvs at "ledningen" er lengre slik at sæden kommer ut nær aktuell eggleder. og dosen med sæd er dobbel. han sa at det er mer effektivt.rett ut igjen etter insem.ikke hvile/ligge der. for meg var det helt ok. jeg er innstillt på å spare penger etter mange stork forsøk.du kan kanskje bestille ultralyd, for han hadde vanlig gynekologutstyr. reiseveien var helt grei. ligger rett ved siden av nørrebro togstasjon. ta s-tog eller tttil fots fra sentrum av københavn. jeg kan anbefale det hvis du tåler en mannlig lege som ikke er opptatt av å være veldig forsiktig med deg. jeg opplevde det ikke som negativt på noen måte.
Storkfrøken69 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg trodde av en eller annen grunn at det lå i Århus. Hrm, mye mer greit med København. Jeg blir alltid litt rastløs av den hvilepeusen på Stork. Føler at jeg må ligge fordi de sier det, ikke fordi det er så viktig for meg. Har vurdert å ta kontakt med dem for ivf. Jeg mener de utfører det der. Er statistikken annerledes hos dem enn hos Stork?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå