Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to CB-testene ga tydeligvis falskt positivt resultat.

2 CB Digital og en vanlig CB i dag har vært negative.

Jeg trodde virkelig det var i boks denne gangen, jeg.

Litt lei meg nå må jeg innrømme. Lei meg og sliten.

I April er det et år siden jeg var nede og ble gravid første gang. Trodde jeg skulle være gravid igjen før 1-årsdagen. Trodde faktisk jeg skulle være gravid igjen før den egentlige terminen i januar. Jeg har kanskje vært for hovmodig. Nei, nå må jeg stoppe før jeg blir helt paptetisk her.

God Påske jenter, og hjertelig takk for all støtten.

JEG GIR MEG IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er lei meg på dine vegne! Ufattelig sterkt av deg at du holder ut ennå og ikke gir deg. Heia deg og god påske:)

Skrevet

Nei-nei-nei! Hadde så gode følelser ang den svaaaake streken din da den hørtes akkurat ut som vår svake strek. Men det er vel nokså sikkert hvis det er neg idag....Så leit! Men godt å høre at du ikke gir opp, og du vet jo at du kan bli gravid i og med at du har vært det før! Sender trøsteklem til deg!

Skrevet

Takk for trøsteklemmen. Den føles på en måte ikke like fortjent nå etter å ha lest hva Silje69 nettopp har opplevd. Ja, vi skal klare det både hun og jeg og alle de andre som fortsatt prøver :o)

Jeg tenker som så at hvis et vanlig heterofilt par hadde forsøkt like mange ganger som meg, tilsvarer at de startet i januar og gir seg i mai hvis de ikke får det til. Vi ville jo spurt om det hadde tørnet for dem hvis de hadde gitt seg så fort. Litt godt å se det sånn innimellom :o)

Skrevet

Huff huff!

Stå på ikke gi deg. Den som gir seg har tapt vettu :o)

Sender deg mange gode tanker. :o)

Jeg har hatt endel problemer med leger selv, men jeg gir meg ikke.

STÅ PÅ!!!!!!!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...