Gå til innhold

Noen flere som opplever det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste mnd vært kvalm nesten hele tiden, og i hvertfall på kvelden, ømme pupper, men ikke fullt så øm som sist da jeg gikk gravid...

Men, i går, da var jeg 8+6 var jeg ikke kvalm og ikke i dag heller 9+0

Puppene er heller ikke så ømme lenger.

Hva skjer?

Noen flere med samme erfaringer?

påskeklem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt de samme plagene som du beskriver. Kveldskvalm og ømme pupper. Hvis plagene avtar behøver det ikke være noe alvorlig, men er du bekymret synes jeg du skal kontakte legen. Just in case!

Lykke til!

Hilsen Eggedosis som fulgte rådet - gikk til legen og fikk bekreftet at alt var som det skulle. Da falt jeg ihvertfall litt til ro, (1. gang for meg - så jeg var vel ekstra redd bare).

Skrevet

Hei!

Jeg har det på akkurat samme måte som deg! Har kommet like langt som deg, og har vært kvalm hele døgnet den siste uken. Men plutselig i går var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Jeg har hatt skikkelig problemer med å få i meg mat, men nå kan jeg spise hva som helst. Syntes og det var litt tidlig at kvalmen stoppet opp?

Så jeg vet ikke om vi kan forvente at den kommer tilbake eller hva som skjer. Er jo ikke akkurat deilig å være kvalm konstant, men følte liksom det var en slags trygghet...

Puppene mine er heller ikke like ømme som tidligere forresten.

Skrevet

ok jenterr innom babyverden og leste om uke 9, og der sto det svart på hvitt, om at dersom kvalmen var borte, var det helt vanlig når man var kommet så langt=)))

må flirer litt, kommer alltid til å være symtomjeger....=))

Og når babyen begynner å sparke, så blir vi bekymret når den ikke gjør det=))

ja ja, vi har en lang og spennende ferd forran oss!

klem

Skrevet

Hehe, jeg har faktisk lest det der på babyverden, men en tror liksom ikke helt på noe før en har andres erfaringer å sammenligne med.... Har jo hørt om mange som er kvalme omtrent hele svangerskapet. Symptomjeger ja, det er min heldagsjobb om dagen:) Stresser vel altfor mye, men hallo, hvor enkelt er det å la være med det da??

Klem til dere:)

Skrevet

jepp, merker bare at jeg vil være fort ferdig med dette trimesteret...

men, etter påske er det ikke lenge til..

god påske fr ameg til dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...