Gå til innhold

Litt nervøs nå...


MorTilMalthe

Anbefalte innlegg

Har hittil hatt et svangerskap nesten helt uten symptomer (er i 10. uke)- Plutselig har jeg begynt å blø litt, så jeg ringte legevakten i går (er på ferie i Oslo). Der fikk jeg beskjed om å komme så en lege fikk se på meg, og hun henviste meg til ultralyd på Ullevål. Fikk beskjed om å faste "i tilfelle de måtte gjøre noe med meg". Så nå har jeg sovet fryktelig dårlig og kjenner at jeg er redd for at noe er galt.....

Vel.... skal være på Ullevål om en og en halv time, så jeg får krysse alt jeg har og håpe på det beste..

 

Trengte bare å lufte meg ltt, jeg er ikke den typen so blir lett skremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid skremmende når ting oppstår som ikke skal - f.eks blødninger.

Hvis det kan være noen trøst så har jeg faktisk hatt en del blødninger til nå (er 11+5) men på ul banker et lite hjerte :)

 

Lykke til!

Gi gjerne beskjed om hvordan det går hos legen - hvis du vil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke bra dette her.... Legen fant ikke noe liv og sendte meg til utskrapning med en gang. Så nå kan jeg vel trekke meg pent tilbake fra disse sidene til det (forhåpentligvis) blir en neste gang.

Det er rart... selv om man vet om statistikken, og vet at dette barnet sikkert var for sykt til å overleve, så hjelper det ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist. Blir helt på gråten når jeg leser det du skriver. Må ikke gi opp håpet! Det går bra til slutt, skal du se.

Er en mager trøst med statistikker, ja. Bearbeid sorgen din på din egen måte og kom tilbake.

 

Ønsker deg alt godt og lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...