Gå til innhold

Nummen og vondt i beinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ligger, eller når jeg våkner om morgenen har jeg veldig til smerter på utsiden av kneet nedover mot leggen og oppover mot låret. Jeg grier ikkeå rette ut beinet. Må få amnnen til å massere meg,og ta smertestillende.Dette harøkt de siste månedene. Jeg er også nummenpå enkelte områder i benet, og kjenner ikke hvis jeg stikker meg med en nål. Nummenheten er der hele tiden. Er det andre med sammesymptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Har du vondt i ryggen?Kan høres ut som det er noko som trykker på ei nerve.Få dette sjekka ev lega,og evt kiropraktor.Lykke til

Skrevet

Høres ut som du har ganske like symptomer som meg, bortsett fra at jeg har problemet i hendene. Er værst på morgenen, da leddene er noe stivere, pluss at man kanskje har ligget i en bestemt stilling, og blodtilførselen også er noe dårligere. Dette kommer som regel av økt veske i kroppen,og som et resultat av det igjen fører til at nervebanene kommer i klemm. Når vannet i kroppen forsvinner, og generelt trykket i hele kroppen, begynner nervenes signaler og fungere igjen. Det kan være lurt og ligge med føttene høyt, både når du sitter og ligger, dette hindrer trykket i beina å bli for stort. Det sies også at man skal være forsiktig med salt, da salt binder til seg væske i kroppen.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...