Gå til innhold

OOO----PåskeSKRAVLEtråd IKM uke 15----OOO

Anbefalte innlegg

(urealistisk mange modne egg paa den forrige, bruk denne!)

Hei jenter,

Hvordan gaar det i den stille uken? Har dere det bra? Hvordan oppfoerer paaskeeggene seg?

Her er det ingen symptomer enda og bare rolig paaske baade i kropp og sjel faktisk.

Har IKM soendag 15 april da saa ikke noe aa melde fra denne kanten.

Noen som er i spenning allerede?

Her er det bare min 2,5 aar gamle paskehare som hopper rundt, enn saa lenge.

Fortsetter under...

Heii. ;o)

Her i huset er det avslappning dilux. Er egentlig veldig deilig å "komme over" El styret.. :o) Da har vi liksom gjort vårt.. Bare den laange ventetiden igjen, som forhåpentligvis ikke er så veeldig lang. ;p

IKM er 13.april. 9 dager (kanskje 8) til testingen starter og mensen forhåpentligvis IKKE kommer.

God påske! :o)

Hei og hopp!

Her har også påskeroen senket seg. Kjøpt inn god mat og vin og skal virkelig slappe an og kose oss. Jeg har faktisk fri i 14 dager, så bedre kan det nesten ikke bli : )

Er over el og har ikm 13 april. Fant ikke helt el dagen, men har hatt sex 2 hver dag, så det bør holde.

Søsteren min er nettopp blitt gravid, så nå er det bare å krysse fingrene for at vi får to tette. Ååååååå, tenk så fantastisk.

Ellers så skal jeg til skylling i neste syklus men håper selvagt jeg slipper det.

Riktig god påske alle sammen, og tvi tvi med testingen.

klem

Annonse

Hei Femina!

Så hyggelig at vi har IKM samme uke, jeg har vel IKM mellom 11. og 13. april jeg... Har faktisk litt varierende lutealfase skjønner du, så alt er litt usikkert.

Og selv om vi timet sexen bra i forhold til EL denne gang, har jeg ikke de store forventningene siden jeg nettopp hadde denne forb.... EXU'en og fikk fjernet en eggleder.

Når det er sagt hadde jeg EL smerter for første gang og det var på "riktig" side i forhold til min gjenstående eggleder, så det går jo an å håpe! :)

Ingen symptomer altså.

Hei! Melder meg på her! Ikm 11 april. Satser alt på at det er uke 15 som gjelder for oss!!!!! Tar dette "babylageprosjektet" ganske så med ro for tida - var ganske stressa en stund, så det er litt bedre nå når jeg er litt mer avslappa - men, for all del: det hadde vært fantastisk med et frø i magen og julebaby!! PS: ingen symptomer enda... :0)

Ønsker dere alle sammen lykke til! Klem, og god påske!

!!! Tillater meg aa lime inn to meldinger fra samme traad (bare at den foerste jeg laget hadde litt VEL mange og urealistisk modne egg da..... Det er jeg som roter og har laget to skravletraader saa da tar jeg ogsaa paa meg vaktmesterjobben aa klippe og lime litt) Mvh Femina

Innlegg 1:

-------------------

Hei Femina!

Så hyggelig at vi har IKM samme uke, jeg har vel IKM mellom 11. og 13. april jeg... Har faktisk litt varierende lutealfase skjønner du, så alt er litt usikkert.

Og selv om vi timet sexen bra i forhold til EL denne gang, har jeg ikke de store forventningene siden jeg nettopp hadde denne forb.... EXU'en og fikk fjernet en eggleder.

Når det er sagt hadde jeg EL smerter for første gang og det var på "riktig" side i forhold til min gjenstående eggleder, så det går jo an å håpe! :)

Ingen symptomer altså.

Dizzie_7 pp

Innlegg 2:

------------------------------------

Jeg har også IKM i uke 15!=)

Denne gangen klaffet det tror jeg!=)

Har en gooood følelse i allefall!;o)

Linn_83_2 pp

[svar på dette innlegget]

Oi, litt overivrig sekretaer her jeg da.... Folk klarer heldigvis finne veien selv... =o)

Ny dag og nye muligheter, vaaknet med fryktelig vondt i hodet i dag og litt smaakvalm. Har drukket en liter vann men det ser ikke ut til aa hjelpe. Vel, da faar vi proeve det andre triskset, aa bevege seg mye i dag, og haape hodepiner osv forsvinner.

Ikke IKM foer 15 april, men har en liten mistanke om at jeg kommer til aa bli utolmodig denne pp, vi snakker jo en evt. lille julaften/julaftenbaby...

Ha en fin dag i ferien der hjemme.

Ja, det er hyggelig... =o) Jeg er forresten veldig spent paa oss X-EXU damer, mener det var tre i januar. Det er jo flott at vi allerede er proevere, og vi har paa hver vaar maate gaatt gjennom noe spesielt siden nyttaar, kan man si... Og jeg er i 6pp ogsaa, totalt, saa vi er VELDIG like her. Det er nok viktigere aa beholde to eggstokker enn to eggledere, tror jeg. Det produseres jo like mye egg hos deg som hos andre har jeg forstaatt...? Ser du for den den ene egglederen som pendler fram og tilbake som en klokkeviser og leter etter egg?? Ganske fascinerende spoer du meg...

Ja klart det er viktigere med 2 eggstokker enn 2 eggledere, men ifølge lærde vil den gjenstående egglederen bare plukke opp egg fra motsatt sides eggstokk i 15 % av tilfellene. Og jeg har lest at det da kan ta lenger tid for egget å nå frem, derav noe økt risiko for ny EXU. Men sånt kan man jo ikke styre, så det er vel bare å håpe det beste! :)

Annonse

Deilig dag i Oslo idag...knallsol men mye vind!

Jeg har bestemt å ikke teste før fredag den 13. Hvor bra kan det gå egentlig?? Er ikke overtroisk men... Forøvrig har jeg evt også termin på lille julaften hvis jeg er gravid nå, og det er noe jeg ikke er så begeistret for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...