Gå til innhold

Jippijei!! Enn me dere?

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, ja like og å planlegge ting i forveien åg å ha kontroll, så eg får litt sånn småpanikk når eg ikkje klare å forestille meg om kordan livet blir å være om to måneda;)

Formen e ganske bra, ferdi å jobbe, endeli:):)

Tenkte også på emilia, d e liksom litt meir spesielt enn emilie, men har bare helt falt for navnet emilie, så d får ikkje gjøre nåkka om d e et slags poppis navn:P

Kordan e formen din da?

Når kan man kalle seg selv fødeklar??

¨ja helt enig.. får litt små panikk.. hehe.. :P

formen er noe lunne fin den.. e sliten i ryggen å sånn + har bekkenløsning.. vært sykemeldt fra skolen i 1 1/5 mnd nå.. nettopp begynt på permisjonen.. så har vært hjemme å slappet av i over 2mnd nå.. *deilig* hehe..

man er fødeklar når man har 21 dager igjen :)

Synest emilia og emilie er like fine navn eg, men synest også at emilia er litt mer spesielt, ikke så mangen så heter det i forhold til emilie.. :)

jeg kaller snuppa mi opp etter min oldemor som har Sophie til mellomnavn :) synest det er gøy siden det blir emilia sofie's eneste tipp-oldemor :)

Annonse

Synes egentli ikke at Emilie Helene passe sånn kjempe godt ilag, men Emilie e et gammelt slektsnavn i fra mamma sin familie (adoptiv)

Og Helene blir etter den biologiske mora til mamma.

Så har eg liksom fått me begge siden:)

D e jo adoptiv familien til ho mamma som e dn familien som vi annser som den ekte familien, men eg e så inderlig takknemlig overfor den biologiske mora til mamma, siden hun tok et slikt vanskeli og uegoistisk valg, og ga bort mamma sånn at hun skulle få et bedre liv, og hvis d ikke hadde hvert for ho, så hadde vi jo ikke hatt den familien vi har i dag:)

Har bestandi hatt kontakt med den biologiske familien, men ikke på samme måte som den nærekontakten vi har med den familien som har oppdratt mamma:)

Men eg ville liksom ha begge familian me i navnet, og d fikk eg:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...