Gå til innhold

Er det tydelig hvem av dere babyen deres ligner på?


seff

Anbefalte innlegg

Jeg synes jo det er sååå spennende å spekulere i hvem Mira ligner på. Problemet er bare at hun ikke ligner på noen av oss..hehe... Ingen i familien- selv ikke bestemoren min, som er besatt av familielikheter og orakel på området- kan si noe som helst om hvem denne lille tuppa slekter på. Vi har gått gjennom alt som er av babybilder og filmer av hele slekta, men nei ;-)

Synes dere det er lett å se hvem deres lille nurk ligner mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja =) Meg *glise* ...men ser flere trekk fra pappan nå som hun har blitt litt større. Lucky svigermor...hehh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så tro kopi av pappan at jeg har fått spørsmål om jeg virkelig er moren hans, så ja ;) Ser ingen trekk fra meg, ennå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja- snuppa her er nok mest lik pappa`n:-) Leste et sted at babyene ligner som regel mest på sin far i de første månedene- pga at faren skal se at det er han som er faren... sånn instinkt fra gamle dager... hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere tenkt over hvor mange babyer som ligner kongen. Både i denne barselgruppa og forrige er et barn som ligner kongen. Også på sykehuset var det et barn. Har sett det ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er utvilsomt mest lik pappaen sin, koselig det! Så har vi liksom en hver, for storebroren er mest lik mammaen sin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tulla mi var nyfødt var hun veldig lik meg på babybilder. men nå få hun mer og mer trekk etter faren sin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ligner pappaen sin på en prikk!! Det er helt komisk! :-)) Det var ikke like tydelig da han var et lite knøtt, men nå ligner han mer og mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt litt forskjellig om hvem hun ligner på.. Litt meg og pappan, men mest på morfar.. en lett blanding! Hun har ørene til slekta til sambo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ser ut til at de fleste kan se hvem baby slekter på ... Kanskje jeg må legge ut bilder for avstemmning av hvem hun ligner på her, hehe ;-)

Yulia : har hørt det med at babyer ligner mest på pappan i begynnelsen jeg og- høres jo i grunnen ut som et smart trekk fra moder jord!

 

Og anonym, jeg har faktisk også tenkt på det med kongefamilien! hehe...Så på et bilde vi har av Mira, hvor jeg synes hun ligner på et kongefamiliemedlem eller noe...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her får vi høre litt begge deler. Noen sier hun er prikk lik meg, mens andre bare ser pappaen sine trekk.. Selv klarer vi ikke å se noen av delene..;) Hun ligner nok mest på seg selv!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jepp, han likner meg på en prikk da jeg var baby!!! Er kjempegøy å se!

 

Mange mener han likner meg slik jeg ser ut nå, men det syns jeg er mye vanskeligere å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han var klisslik pappa'n i begynnelsen,men begynner å se noen av mine familiens trekk nå :) og svigers mener han har ørene og haka etter meg :P

han er en fin blanding, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er så opp av dage etter sin pappa,og pappaen er så stolt som en hane!!! hehe.. men etter at bollekinna kom ble hun mer lik meg..:)

her er det store brune øyne og bollekinn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det absolutt ikke i det daglige, men hvis jeg tar frem babybilder av meg ser jeg en slående likhet ihvertfall. Også likner hun på babybildene av kusinen sin :)

Mange sier at hun er lik pappaen sin også, så det er nok en gla'mix:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh det er ju faren sin da!! Er på prikken lik pappaen sin, hvis man ser babybilder på samboen min vet man ikke vem som er vem!!

Vet att gogutt kommer till å se ut som honom i vuksen alder å!! Det manliga genet er sååå starkt i den familjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasper er veldig lik meg da jeg var baby! Alle syns det,bortsett fra svigers..De syns han er helt lik sambo,hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...