Gå til innhold

Har dere fått stor mage??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,jeg har fått stor mage,er i uke 23 nå. Venina mi hadde sånn da hun var ca 7 m på vei,Men jeg er jo overvektig,så det e sikkert derfor.Men ellers eg e i superform, blodtrykk,blodsukker,og alle mulige prøver viser det.Og kvalmen er endelig over.

Men det e mitt andre svangerskap,så jordmor sier at nummer to bruker å være større en førstemann.

jeg har tydelig gravid-mage, og er bare i uke 19. Lurte fælt på om det var flere inni der, men ultralyden viste nok bare èn (puh). Har gått m gravid-bukser i etpar uker, og nå begynner alle genserne mine å bli for korte også..

Stor eller liten. Magen din er perfekt. Tenk på det vidundelige du bærer på! Et mirakel. Ellers kan jeg si at jeg har også stooor mage synes jeg. Bruker ettersittende overdeler for å markere den. Endelig kan man se at jeg er gravid og ikke bare spist litt for mye, he he :0)

Annonse

hei jeg er i uke 20 og førstegangs, jeg har like stor mage som du kan jeg tenke meg!!!! jeg synes det er helt herlig at jeg har fått gravid mage nå er det ingen som kan tro at jeg bare har spist litt for mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...