Gå til innhold

Antall vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange vogner har dere hatt og hvilke merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Simo kombi og en OTH urban jungle. Blir vel sikkert en til også hvis det kommer søsken om ikke så lenge.

Skrevet

Har en Teutonia Delta 2003-modell (kombivogn) som blir brukt til nr 2 nå,har vært kjempefornøyd med denne:-)

Har også Brio Sitty som også er en kjempevogn,men som jeg vurderer å selge fordi jeg har kjøpt meg en easywalker sky.

Har også hatt en Carena vogn, drittvogn synes jeg,og to forskjellige paraplyrtriller som jeg ikke husker merkene på..

Skrevet

Har en Simo kombi, en TFK joggster twist og en Emmaljunga scooter tvillingvogn. Har hatt en Carena Easy, men den solgte jeg nettopp.

Skrevet

Simo kombi, Emmaljunga Edge Duo, Emmaljunga Scooter, Carena tvilling og en gammel Brio kombi.

Skrevet

til førstemann hadde jeg en brukt kombi vogn som jeg solgte.. så hadde jeg en troller sportsvogn som jeg og kjøpte brukt.. den gikk i stykker..så da kjøpte jeg en sportsvogn fra brio.. den bruker han på 2 til sovevogn i barnehagen.. hjemme bruker vi en phil og ted e3 til han.. som vi har søskensete til og mykbag til den som kommer i løpet av mnd nå.. også kjøpte vi en quinny speedy med dreamybag og sportssete som vi skal ha som singelvogn når ikke begge er sammen.. med bagen til den lille og sportsete til han på 2år:) så hjemme har vi nå 2 vogner.. og en i bhg da..:)

Skrevet

Vi har Emmaljunga Scooter og Carena trille.

Skrevet

Brio Duo,Carena tvilling,Carena jogger,GT-safari tvilling,og GT-safari enkelt vogn.

Skrevet

Eg hadde Basson Roma til førstemann...så kjøpte eg Carena vogn til ho(likte ho ikkje) og nå har eg kjøpt ei lita paraplytrille til ho.

Nå venter eg nr 2, og har bestillt teutonia prestige til denne knøtten:)

Skrevet

en teutonia,en graco og en zapp.

Skrevet

Har hatt Brio kombi, Hauck shoppingtrille (ubrukelig...), OTH urban jungle, Brio sitty (denne låner vi av tanten min), Teutonia Timmy og Phil and Teds e3.

OTHèn har vi solgt til fordel for Phil and Teds siden vi trenger søskenvogn. Resten er faktisk i bruke, hver til sitt formål =)

Skrevet

2stk Simo dypvogn, 1 Simo sportsvogn, 2 Simo triller, 1 Simo kombivogn enkel + en tvilling, 2 forskjellige typer Simo tvillingtriller.

Har bare godt å si om Simo :-) Neste vogn blir samme merket :o)

Skrevet

har en city jet vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...