prins på 1.. nyttgullimagen:-) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hva koster TFK vognen hvis du bestiller der?? (Totalt, med toll og alt som trengs...) Og hva er deres erfaringer med babyjungle??
Mari26 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Jeg bestilte sportsvogna med det gjennomsiktige regntrekket, og det kom på ca 4000,- inkl norsk mva og frakt. Toll betaler du ikke på barnevogner, kun et utleggsgebyr. Min erfaring med babyjungle er bare positiv:-)Hadde vogna på døra etter en uke:)
prins på 1.. nyttgullimagen:-) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Då bare går man inn på bestil on-line og så velger man norge?? blir alt gjort automatisk når du bestiller då?? Har lyst på den svarte vognen men den har de ikke før i slutten av mai.. lenge til.. lyst på vogn no :-)
Mjøsa og prinsessa Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Har sett de begynner å bli litt utsolgt ja. Derfor fortet jeg meg, kjøpte rød jeg da. Er veldig fornøyd med vognen. Jeg har ikke fått regning på momsen enda. Men den kommer totalt på ca 4500. Da har jeg tatt med den posen. Den var forresten veldig fin. Fleece som du kan ta ut også. Så har de vanlig foret pose. Jeg tok carbon for da er alt vannavstøtende. Har ikke fått brukt vognen så mye enda siden jenta mi ikke er så stor enda. Men er veldig fornøyd hittil. Kan anbefale på det sterkeste. Har veldig godt inntrykk av babyjungle og fikk den etter 1 uke. Enkelt å bestille på nettet.
prins på 1.. nyttgullimagen:-) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Takk for gode råd :-) Har bare hørt masse supert om denne vognen :-) Så tror kanskje eg må overtale samboeren min til å bestille en. Så får vi se om eg klarer å smøre meg med tålmodighet å vente på en svart el om vi velger en blå :-) Må man bestille regntrekk utenom??
Mjøsa og prinsessa Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Det er en super vogn. Er glad vi kjøpte den. Regntrekk er utenom. Myggnetting er i vognen. Har du fått en demonstrasjon av den og prøvd den? Veldig mye smart med den. Og mange kjekke lommer ;-)
prins på 1.. nyttgullimagen:-) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 Har sett litt på den i butikken og så har svigerinnen min kjøpt den vognen og hun syns den er bra :-) Vet du hvor mye regntrekket koster? Har ikke tenkt å kjøpe pose,har allerede 2 poser...
Strålende Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Jeg har akkurat mottat min TFK vogn, joggster twist..den er superfin !!! Jeg har kjøpt hardbag til og da... Regntrekket til sittedelen , det svarte stormtrekket, koster 25,21 euro, så da er nok det blanke litt billigere... Jeg bare gleeeder meg til å få gå på trilleturer nå...må bare få nurket ut, termin om tre uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå