pinkalill Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Omtrent alle annonsene jeg har sett på Finn står det at vogna er genial, men ubrukt, og mange selger etter kun et par måneder. Så selvom jeg syns den ser lur ut blir jeg litt skeptisk, og er veldig takknemlig for erfaringer! (Det blir 2,5 års forskjell mellom barna.)
Happymom! Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hei! Har også vurdert denne vogna grundig, men er enig at mange selger de etter bare noen måneder.... På tinasbok.no står det mye om denne vogna. Og leser du dagboken hennes så står der mye her også i tillegg til endel bilder;) Moren til Tina skrøyder iallefall, og den ser veldig lettfremkommelig ut og ellers kjekk ut;)
LegallyBlond Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Grunnen til at mange selger så tidlig er nok at behovet for søskenvogn er størst de første mnd, så er det litt tidlig å la minsten sitte kun forovervendt. Men kjennner da mange som har den mye lenger. HAr en venninne som har hatt sin i ett år, bruker den nå mest som singelvogn til minsten. Har vogna selv, bruker den til eldstemann nå (siden babyen ikke kommer før om 1, 5 mnd) og er veldig fornøyd. Mulig jeg selger min når jeg ikke trenger søskenvogn lenger, rett og slett fordi jeg liker OTH bedre =)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Med tanke på hvor mange slike vogner som selges er det ikke så veldig mange som blir lagt ut på finn... Synes vogna er helt super! Kommer lett fram overalt og er den optimale søskenvogn for oss som ikke trenger liggestilling for begge barna. Den nye modellen som heter sport har i tillegg fått regulerbart håndtak og hvilestilling på søskensetet. Selges ikke i Norge enda, men kan bestilles fra utlandet.
pinkalill Skrevet 5. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2007 Tusen takk for svar! Syns dette med vogn ble så vanskelig denne gangen, kanskje nettopp fordi brukstida for søskenvogn er ganske kort. Men nå har vi bestemt oss, det blir phil og teds:-). I verste fall virker den jo lettsolgt. Takk igjen ja, topp å høre andres erfaringer!
74-mod Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg har P & T til mine gutter (6 uker og 2 år og 3 mnd), og den funker bra. Den er veldig praktisk ift å komme seg fram over alt, ha med seg i bil osv. Tenker også på at den er super hvis vi skal ut å reise, kan jo ikke ha med en tvillingvogn da. 2 åringen går også en del og når han er sliten sitter han i vogna, han sitter høyt og er kjempefornøyd. At babyen ligger vendt fra meg synes jeg ikke er noe problem, kan jo se han kjempegodt hele tiden. Ulempene er at den er litt stiv og litt smal kanskje.. Har en carena mykbag til minsten,og den går akkurat oppi. Dersom du skal kjøpe ny er det sikkert lurt å vente på den nye som heter sport, eller bestille den fra England, husker desverre ikke netsidene, de finnes her et sted hvis du leter lengre nede på sidene. Den nye har regulerbart håndtak (noe jeg savner på min) og søskensetet som kan legges noe ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå