Gå til innhold

Noen med Stokke xplory som vil dele erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd med vogna? Vurderer å kjøpe den som sommervogn/byvogn (altså uten babybagen)

Hvor gammel var babyen da du begynte å bruke sportsdelen? Hvor lenge kan barnet bruke denne vognen? Er det en vogn som egner seg for barnet å ta en blund i, eller blir den for "kort" liksom? Hvordan fungerer ryggreguleringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med den... Synes den var stiv å trille, vanskelig å manøvrere pga høyt tyngepunkt, teit sittedel og bøylen var aaalt for langt oppe, hjulene var harde, og vogna ristet jo som besatt på alt annet enn glatte shoppinggulv... MEN - en STOR pluss for at barnet sitter så høyt og fint, dette var faktisk grunnen til at vi prøvde denne vogna, men syntes ikke det var grunn nok til å beholde vogna når vi var så misfornøyd med trillecomforten...

Skrevet

tror du får prøve vognen en uke el noe mot depositum, hos babyshop tror jeg. Det er kanskje det beste, så får du testet selv, spesielt når du har en baby å legge oppi=) får jo best inntrykk av vognen da.

Skrevet

Hm. Ja har tenkt litt på eventuell risting, pluss om den egner seg for barnet å sove i -synes den ser litt ut som a la bilsete i sovestiling, og er usikker ift dette. Får vel bare ta med lillemor og prøve den..... Det blir jo snakk om som vogn nr 2, har kombi fra før så.

Takk for svar :-)

Skrevet

Å, det hadde jo vært veldig kjekt da :-) Da kunne jeg sett om lillemor digger den så mye som mamman kanskje gjør, eller om det blir helt feil!

Takk for tipset!

Skrevet

Ja, jeg ville stukket innom Babyshop og prøvd den..! :-) Som en nr 2-vogn er den sikkert grei, men det blir jo en DYR nr 2 vogn..!

Skrevet

Ryggreguleringen: fasongen på setet kan ikke forandres, du vipper hele setet bakover i liggeposisjon, hvis du skjønner ;-) i motsetning til tradisjonelle sportsvogner hvor bare ryggen legges ned.

Jenta vår sover godt i den. Vet ikke hva du mener med "for kort", men hele kroppen får god støtte, og det er justerbart fotbrett på vogna også. Jenta vår var litt over fem måneder da vi tok i bruk Xplory'en, for det følger med en babypolstring (som kan tas ut når barnet blir større).

Testa forresten vogna på min niese, hun er tre år, for jeg har hørt folk si at Xplory er så trang og ikke kan brukes så lenge. Det var god plass til henne i vogna (bortsett fra at hun hadde hodet nesten opp i kalesjen da).

Men jeg er enig i at vogna rister på ujevnt underlag, men vi som er mest i byen, plages ikke så mye av det. Alt i alt er vi strålende fornøyd med vogna!

Skrevet

jeg og min samboer synes dette er den mest egnede vognen for oss. synes den er lett og manøvrere lett og ta med seg pga at den kan bli så kompakt når den blir pakket sammen.

og det med at barnet blir såpass over bakken synes vi er helt supert.

Er strålende fornøyd med den vognen og hadde aldri byttet den med noen annen vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...