Gå til innhold

Hvor er det best resultater på ivf? Er St. Olavs bra?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har så vidt kommet igang med utredning etter å ha prøvd å bli gravid i ett år. Jeg har vært hos gynekolog og fått rekvirert blodprøve på syklusdag 3 i første omgang. Samboeren min skal levere sædprøve.

Hvis vi skal igang med prøverørsforsøk, har dere noen klinikk å anbefale framfor andre? Har hørt St. Olavs er bra..

Fortsetter under...

Hei, og velkommen inn til oss :-)

Jeg kan vel ikke si annet enn at St. Olavs må være helt supre...

For det første så har de vært kjempetrivelige å ha vært i dialog med, fra første stund, for det andre så er de vistnok de beste i landet på området, for det tredje så har jeg testet positivt i dag, etter første ICSI forsøk, enda vi hadde dårlige odds pga mannens dårlige sædceller :-)

Så ja, de må da være knallende gode *smiler*

Hei og velkommen..

Jeg hører også til St.Olavs og har bare godt å si om dem. De er veldig trivelige og jeg har ikke følt meg som noe "samlebåndsobjekt" når jeg har vært der.

Føler at jeg er i de beste hender selv om jeg ikke har fått noe positivt resultat ennå. Kan ta litt tid på komme igjennom på telefonen, men slik er det nok andre steder og..

Gratulerer så mye med positiv test, Linnen med spire!!!

Ei venninne har sagt at St. Olavs er bra, det var der de "laga" sine unger.. Håper vi iallefall finner ut om det er noe galt, eller om det er bare uflaks at vi ikke har fått det til enda..

St. Olavs er som jeg forstår ledende i Norge ifht. antall par som lykkes med prøverørsforsøk.

Er selv blitt gravid etter behandling der (1. forsøk!) og er kjempefornøyde med den bistand og service de ytte. Følte at vi ble tatt vare på og de vi var i kontakt med var blide og hyggelige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...