Gå til innhold

Soppinfeksjon der nede-minsker det sjansen for å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Tror jeg reagerer på glidemiddelet (jada vet jeg ikke bør bruke det da gutta svømmer dårligere i det!) og får sopp. Har prøvd canestenkur og noen tabletter som jeg fikk av legen (5dagers kur), men soppen kommer stadig tilbake. Nå har jeg også oppdaga at jeg blir sår på hendene av gummihanskene på jobben. Tror dette har en sammenheng.

Dersom jeg da går med kronisk soppinfeksjon, vil dette minske sjansene mine for å bli gravid?

Fortsetter under...

Jeg har tidligere lest at infeksjoner nedentil kan skape et dårlig levemiljø for sæd, så jeg vil tro at den KAN ha noe å si. Hør med legen din!

Har du forresten prøvd glidemiddelet pre~seed? Det skal ikke være skadelig for sæd. Prøvde det selv i går da jeg har lite el-slim.

hei:)

må bare skrive inn her,for jeg har slitt med utflod og lukt i lengere tid.

jeg burde gått til gyn for lenge siden,men gjorde det for 14 dager siden.

jeg var kjempe nervøs for at noe var galt og at det var derfor jeg ikke har blitt gravid.

han tok en undersøkelse og han sa at alt så bra ut,men at han skulle sende inn alle prøvene,og få svar i poste.

han så at jeg hadde litt mere utflod en normalt,men at det ikke var noe feil.

så i dag kom brevet og der stod det at jeg hadde en soppinnfeksjon,og fikk en resept av legen, den heter DIFLUCAN 150mg 1.stk.

jeg har ikke merket noe kløe,men har slitt med veldig vond lukt å utflod,så nå håper jeg at det blir bedre:) og jeg håper jeg blir fortere gravid nå som dette kansje blir bedre:)

Annonse

tenkte du på lactal? jeg prøvde den en gang,men den hjalp ikke mot mitt problem,men det står noe om at hvis man skal bli gravid,så kan det gjøre det litt vannskligere for sædcellene å overleve,men det er jo bedre å ta en kur og bli bra også prøve igjen neste mnd.

Takk for svar jenter!

Hmmmm nei har jo heelt glemt gubben oppi detta! Må jo selvfølgelig få noe smørning på snoppen han også, så vi ikke driver og smitter hverandre!

Pre-seed hvor får man kjøpt dette? Sliter fælt med å ha nok smøring nedentil........blir veldig fort sår, skikkelig sår (og har jo trodd at det var fordi jeg ikke får nok smøring, men det kan også være soppinfeksjon som gjør det slik...)

forøvrig brukte jeg Lactal da jeg gikk gravid m Knøttet. Som forebyggende da (etter en kur med Dalacin). Funka bra det.

Den kuren jeg fikk nå sist var visst en skikkelig hestekur over 5 dager. Ble bra, men etter påfølgende mens var det på'an igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...