Gå til innhold

Juni: "Henger dere" på andre nettfora?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Diskuterer eller blogger dere noen andre steder på nettet?

 

Jeg har brukt babyverden.no litt, men det er en veldig tungvint side i forhold til denne. Har også vært litt på msnspace og myspace, men ikke så mye vettugt å ta seg til der (bortsett fra å sjekke ut musikk da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg "henger" kun her på dib,var på bim da jeg var gravid da :)

har sjekket ut babyverden og,men jeg synes det er så uoversiktelig der.er jo så mye bling bling å dill dall..nei,jeg holder meg til det enkle er ofte det beste:) åsså er dere her inne på dib såå koselige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er omtrent bare på NM (www.nybaktmamma.com), synes det er mye mer ålreit der, vanskeligere å registrere seg, derfor mye mer seriøst og lite drittslengig og sånn..! Det jeg stort sett tilbringer tid på her inne er Barnevognforumet og DIB-treff sidene, de jeg møtte da vi gikk gravide... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope jeg "henger" kun her...:) syns også babyverden er litt vanskelig å bruke og mye greier!!! og så er det ganske så koselig her:) iallefall inne på juni klubben, stemningen på småtroll kan til tider være ganske så laber syns jeg!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger kun her jeg :) Synes mange av de andre sidene er veldig "fjasete", uryddige og inviklet. Meeen det er nok litt mindre drittslenging o.l. på noen av de andre sidene enn f.eks småtroll og skravle her inne.

 

Trives best her på juniklubben jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja. ha profil på nybaktmammaog babyverden. men det er så mye styr og skjønner ikke hvordan folk klarer å henge med der. men det er mindre drittslenging... det er det. og ûberlange nick med bilder av hele familien osv osv.....slitosmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...