Gå til innhold

Vil bli gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.. har ikke så veldig peiling på dette, men har lyst til å bli gravid, begynte på mensen 21 mars, hadde samleie den 2 april, altså den 13 dagen i syklusen, har prøvd å kjenne på livmor tappen idag 3 april og syntes den var myk og fuktig.. kunne også kjenne at det var en liten "bulk" innover der, er dette åpningen? Noen som har noen anelse om sjansene mine til å bli gravid denne gangen? ikke helt sikker på åssen syklusen min er eller når jeg har EL =( Håper på svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer selvfølgelig helt an på når du har hatt el det da, så det kommer jo da altså an på hvor lang syklus du har..

Men vet du når du hadde evnt el slim da ?

Skrevet

Kjente du på livmortappen din?går det ann holt jeg på å si..he he

Hvordan skal den kjennes ut hvis man er gravid da?

Skrevet

tror jeg skal ha el idag ell i morgen, men vet ikke helt åssen jeg merker det.. men skal være rundt disse dager.. ikke vært no flink til å følge med på syklusen.. =(

Skrevet

ja leste at det skal visst gå an, skal være myk og fuktig ved eggløsning og skal visst være en liten åpning der på str med en lillefinger.. ogligge høyt oppe, utenom eggløsning skal den være tørr og litt hard, og ligge lenger nede =) Er veldig spent her nå.. =)

Skrevet

Uansett er det jo muligheter da.. Sædcellene kan jo leve opptil 9 dager sier de nå da, men 5 dager etter hva jeg har hørt tidligere da!

Men det anbefales å ha sex annen hver dag fra dag 10 :)

Skrevet

ahhhh, skulle gjerne gjort det, men typen reiste til england igår å blir borte i ei uke.. ;) måtte blitt postmann da.. hehe.. men uansett, er jo så mange som blir gravide uten å prøve det, så kanskje jeg har flaks =) Burde hvertfall stemme med tiden tror jeg.. Meen, blir jo så stressa å tenker ikke på annet *kremt* rugeklar vel..

Skrevet

heheh :) ja det hadde vel ikke vært så veldig populært med postmannen nei ;)

Men så lenge du har hatt sex rett før eggløsning så skal det i teorien holde med en gang..

Svigersøsteren min er gravid nå etter å bare ha sex en gang, så det er som regel da det klaffer ;)

Skrevet

Vet du når jeg evnt vil merke om det er noe på gang? =)

Skrevet

Det er vanskelig å si.. er veldig individuelt fra person til person og svangerskap ti lsvangerskap..

Men det første du evnt kan merke på er om du får festeblødning da, ca 6 dager etter el :)

Eller så er det vel ømme bryster som kommer først hos de fleste, men man begynner ikke å få noe symptomer før ETTER egget evnt fester seg da :)

Skrevet

noen som kan fortelle meg hva ikm står for? =)

Skrevet

Ikm er den dagen du ikke får mens.. hehe, eller den dager du forventer at mens kommer :)

Skrevet

Takk takk =) jeg får vel bare krysse fingrene og håper det funker denne gangen.. tatt 2 neg tester før =( Går å tenker så mye på det så jeg utsetter mensen.. hehe, ikke bare bare å være verpeklar ;)

Skrevet

Nei det er ikke det.. har hatt mange av dem for å si det sånn :)

Har prøvd tilsammen i 21 mnd, så det tar på!

Skrevet

du får ha lykke til du også da, krysser fingrene jeg.. lagt deg til i venne listen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...