Gå til innhold

merkelig dette.... *ler* (litt ekkelt tema)


Mamman til Ask (12/06)

Anbefalte innlegg

prompene til min mann lukter NØYAKTIG som bæsjebleien til lillegutt! vet ikke hvorfor, men det startet for rundt 2 uker siden... skjønner ikke det assa... *rister på hodet og ler* jaja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahahahaha *ler*

 

Leste forresten at Ask bæsjer oftere etter at du skiftet mme. Bruker du collet nå?? Hva med gulp? -og sliter han med å få ut bæsjen? Er den grønn / svart?

 

Mange delikate spm her også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker Hipp nå. gulper omtrent like mye (lite) som før, men det lukter ingenting i forhold til nan-gulpet. har ikke hatt malt i flaskene de siste 2 dagene og han bæsjer for det, ser ikke plaget ut i det hele tatt :) og så har bæsjen skiftet farge fra grønn/brun til knallgul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje prøve noe annet snart vi også. Har kjøpt collet men... Syns Hanna sliter så veeeldig når hun skal bæsje. Trykker og trykker.... bæsjer noen dager på rad også har hun 2 dager pause osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...Hørtes mistenkelig ut ! Har beskyld sambo for å ha prompa endel ganger nå. mens det i virkeligheten er lille frøken "hvordan-kan-du-beskylde-MEG-for-å-produsere-noe-som-helst-som-ikke-er-søtt?!" som ligger med et litt rødsprengt ansikt, konsentrert blikk og o-munn og "trøkker"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - det hørtes veldig kjent ut, Seff! Lille, "yndige" jenta..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe....Ja, vi mammaene til disse yndighetene skjønner godt at når blikket blir litt vel tomt er det heavy ting på gang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her må jeg spørre hvem av de lukten kommer fra.. kjenner heller IKE forskjell hehe:) bruker hipp her oxo... og bæsjen er lyse grønn/knall gul hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...