Gå til innhold

Oktober: Hvor mange av dere skal ha barna i over 75% barnehage??


Mamman til Brage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står du på venteliste da eller? hvor stor dekning er det i deres kommune for de under 3år da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk plass på andre valget, en naturbarnehage ti min( gange) fra der vi bor, 100 % Fra 20.august. Vi jobber begge 100 % så vi kan ikke ha henne der mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt om 100% plass, men vet ennå ikke om vi får (er bare med på det løpende opptaket i oslo siden han ikke skal begynne før i nov.).

Jeg har ikke helt bestemt meg for om han skal gå 100% ennå, men har i allefall søkt om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å ha han i barnehagen hver dag da er sykepleier student på deltid og pappan jobber offshore, så nar ikke er på skolen eller jobb eller pappan er hjemme så blir han hjemme med oss.

Nå jobber han 14/14 hadde vært veldig greit om han kunne vært i barnehagen sånn, men det går jo ikke. Har du de 50% barnehage så er det jo bare noen dager i uka ikke to hele iker i mnd liksom.

Er jo litt kjedelig å måtte ha full plass når man egentlig ikke trenger det så mye.

Men man har jo ikke så mye valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har søkt henne inn 100%. Vi er begge studenter,så vi er nødt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går ned i 50 % til høsten for å slipper å ha han i barnehage det første året. pappan er selvstendig næringsdrivende så han blir hjemme di dagene jeg jobber, så får han ta igjen resten på kveldstid. skal begynne i full stilling fra neste høst regner jeg med, når han blir 2 år.blir trangere økonomisk, men gleder meg til å få være mere hjemme sammen med lillegutt min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha jenten vår i barnehage ennå. Kommer til å søke om utvidet permisjon fra jobben. I første omgang 6 måneder så muligens 6 til etter det. Har lyst på flere barn kjapt så for å "sikre" oss fødselspenger så kommer vi ikke til å søke et helt år med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto ingenting om venteliste eller hvor mange søkere det var i brevet jeg fikk, men hørt rykter om 300 søkere, og 200 er under 3 år, så da er det vel ikke håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått plass i hovedopptaket vi. var vist 48 som ikke fikk plass. surt :-( hadde søkt 100% plass da pappaen jobber fult og jeg skal ta siste året på sykepleien. men venter fortsatt på svart fra srudent barnehagen. krysser fingrene for at dey går bedre med en plassen XXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har søkt 100% fra januar -08.. men har fått avslag på første opptak..

Skulle gjerne vært hjemme litt lenger , men det går ikke økonomisk:(

Håper å håper på plass etterhvert!

 

Vi får alle krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkt 100 % plass...

Dette fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal jobbe til høsten, så greit å ha muligheten til å levere hver dag:D

 

Men fått avslag da... så venter spennt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har søkt om 100% plass fra høsten av, men ikke fått noe svar enda. Vil prøve å gå tilbake i full jobb igjen og det kan bli vanskelig uten full barnehageplass. Er veldig spent, de sier svar i løpet av de neste par, tre ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...