Gå til innhold

Soneterapi er TOPP!! :-)))

Anbefalte innlegg

Har fått bekkenløsning og plages i tillegg med vonde ledd og rygg. Soneterapi hjalp veldig bare etter en gang!!!

Han trykkte på punkter på "venusbeinet" og nede vesd hælkanten.

I dag har jeg fått vaska klær og klart å sitte å nyte sola på terassen :-)))

Andre med lignende erfaringer???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8857708-soneterapi-er-topp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har!! Tok i utgangspunktet kontakt med akupunktør/homeopat for jeg vil gjerne ha "modningsakupunktur". Det settes ikke før uke 35/36 men hun spurte om jeg hadde mye plager og det har jeg jo.. Bekkenløsning, vondt i hofta om natta - spes venstre - noe som trolig også skyldes bekkenløsning, halsbrann, lite energi og vondt i ryggen. Jeg har hatt tre behandlinger til nå med soneterapi (kun på føtter) og akupunktur og merker stor forskjell. Føler meg opplagt om morgenen fordi jeg sover godt - trenger ikke engang stå opp om natta for å gå på do!!! Halsbrannen er til 98% borte. Energinivået er generellt bedre. Bekkenløsningen er også mye bedre selv om jeg til tider kjenner det veldig godt. Men det er somregel etter gode dager da jeg ikke "har vett på" å begrense meg selv.. Selv om jeg har en god dag må jeg være forsiktig og ikke tøye strikken for langt - det straffer seg dagen derpå..

Neste uke skal hun begynne med modningsakupunktur og jeg er veldig spent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...