Gå til innhold

Juni: Hvilken faktor smører dere barnet med?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble anbefalt 50+. vi skal på sjøen....samme i fjellet om man skal dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyline 25 er kjempe bra. Er mange som det er masse "farlige" stoffer i, men den kom bets ut i test og det holder med 25 uaansett hvor du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den kjøpt inn her i gården, og i dag er det overskyet vær...

 

Eucerin 25 het den, og dyr var den (på apoteket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden vi snakker om sol... ser at lille Elvira har på seg solbriller og ser ut til å like det (har sett på hjemmesiden din!).

Gutten min nektet plent å ha dem på hodet, han skulle bare spise på dem.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvehjerte: Spm var ikke til meg, men svarer alikevel jeg :)

 

Mathias har godtatt solbrillene nå (til en viss grad) I begynnelsen bare tok han dem av og spiste på dem, det jeg gjorde da var at jeg tok på han solbillene hans og ga han mine gamle solbriller så han kunne fikle med dem, snart fant han noe som var mer intresant å fikle med, og da var solbrillene hans glemt :) Nå godtar han som regel å ha på solbriller med en gang. Har vel blitt vant til dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg prøve! :o)

Mulig det må litt tilvenning til med de brillene, det føles sikkert rart å ha dem rundt hodet. Kanskje det går bedre når jeg fester dem utenpå lua, jeg prøvde jo bare rett på hodet når han satt i bilen…

 

Men for å svare på spm til Endorfina; jeg har kjøpt faktor 50 i dag, fant en fra Vichy som er for barn. Uten parfyme. Ellers har jeg hørt at man til nød kan bruke zinksalve som sunblock!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg får si som Katti at distraksjon må til for å få på henne solbrillene, og når de først er på, er det stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...