Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Hvis man tester 2 dager før ikke mens, og den er negativ. Og mensen ikke kommer etter disse to dagene, kan testen da være positiv? Eller er tr rett runt svingen?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Du kan være gravid og TR kan være rett rundt svingen. Test på morgenurin i morgen, dersom TR ikke er kommet
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 Takk for svaret;) Ja man håper jo altids i det lengste og man hører jo så mange historier både her og av kjente.. Så får krysse fingrer og tær;) Lykke til alle dere andre også
Erisa* Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 hey, du har gjort akkurat det samme som meg, og sikkert blitt akkurat like skuffa! Jeg har IKM i morgen (tror jeg), og tok en test i går morges. Den var selvfølgelig negativ, selv om jeg på forhånd var overbevist om at den kom til å være positiv. Det hele ble ikke bedre av at jeg våknet av en drøm om å komme hjem fra sykehuset med den bittelille nydelige babyen min (det ble en gutt) og kose med den. Han kunne til og med si mamma! (jah, tydeligvis en drøm; nyfødt barn som kan snakke...) Så her går jeg bare og håper at tanta ikke dukker opp, og smører meg med masse tålmodighet, før jeg skal teste igjen på søndag (jada særlig, jeg kommer ALDRI til å holde ut så lenge..) Håper tantene våre har reist vekk for 9 mnd! Ja til positive tester!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 mange produserer hcg seinere enn andre, så hos noen slår ikke testene ut positiv før lenge etter ikm... varierer veldig fra person til person, noen tester positivt 4 dager før ikm, andre 10 dager etter=) så lenge tanta ikke er kommet så hold håpet oppe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå